Followers

Wednesday, August 17, 2011

saya rindukan mereka

salam readers!

hye cemua kawan kawan cyber! how's ur day? sihatkah anda? saya alhamdulillah sangat sihat. n takat ni puasa masih ag penoh!! yeahhhh. hehe. ouhh indahnye perasaan dapat cuti. ley rehat rehat. korang yg bekerja pon mesti dapat cuti gak an arini. kecuali yang bekerja as a nurse and doc! HEHE. saya ni masih student nurse. mestila dapat cuti ag. taon depan entah boleh raye ke tak. entah entah kene raye dalam ward je ngan patient patient. HUHU


ekceli saya tataw nak tulis pe. tapi tetap gak saya nak update blog! tetiba lak teringat kat bestie saya yang da almost setahon saya tak jumpe. ohhh rindunye dengan mereka. 8hb9 ni ktorang dah plan nak jumpe kat kuala terengganu. insyaAllah. sangat tak sabar nak jumpe mereka cemua. ctah, dilah, arinah!! mish them much! semalam skype ngan dilah jap! bestnye perasaan ley sembang sembang ngan dilah. dah lame sangat tak jumpe. muke pon da laen da semua. maken comel cemua bestie bestie sy! HAHA. 


ekceli saya nak balek umah arini. tengah tunggu mami datang ambik. HEHE. saya mau berciap dulu kayh. till then, salam'alaik. sy rindukan kamu cemua gak!




Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment