Followers

Wednesday, August 10, 2011

aku versi spectacles

assalamualaikum bloggers!

Ohmaii, lamenye saya tak on9!! eh2, ttbe lak dah jadi sopan sebab bercakap gune "SAYA". hehe. yela, saya la. saya pon nak jadi budak sopan n budak baek gak. boley kan?? erm, lamenye tak on9. sebab bb saya kene barred. hueh3! xbya memang la kne barred. skang da bya dah. n da boley berblogging dah! yeahhhh. sukenye. sukenye. rindu amat nak berBLOGGING.

tengok tang tajok tu, kemain ag an. ble dah kai spec ttbe je terjadi nerd pulak. HAHA. bercakap pon ala ala sopan bagai kan. padahal aku ni memang sorang yang sopan pon. hee. time mude mude dulu an, ble nak kai spec g jenjalan, ase macam malu, segan and macam macam ag ah. ase macam takde confident cmtuh. tapi skang ni, oleh sebab aku (teramat rajin) untuk memakai LENS, aku pon cari la spec yang comel, mahal, branded, and yang sesuai untuk ditayang!! kah3. takde la, aku buat spec sbb tahap rabun aku ni agak terok kot. mken lame, maken menjadi2. agpon, time nak g kelas, nak rushing rushing, time praktikal pon kene rushing gak. so, tak sempat la aku nak kai lens sume tu. 

but now, aku g jenjln pon dah wearing spec taw! HEHE. wpon mcm tak berape selesa sangat, tapi aku wat wat confident jela. meh meh tengok some pic of mine time hangout kat KB MALL that's day. 








me n my bestie "jannah"

pic ni ekceli candid yang xbpe nak candid sangat kot!!
HAHA. tapi, boley dikatakan candid la.




pic yang last ni adalah pic aku over confident!!
kah3. sbb tu muke jd camtuh. aiseh.


dah dah, taleh tengok banyak banyak pic aku, nanti kurang pahala puase! HAHA. till then, salam'alaik!

p/s: pain has taught me a lot! yupp, a lot!! 


mood - sayunye ble dengar lagu lagu raya yg dah berkumandang kat radio. HUHU.



Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment