Followers

Sunday, August 28, 2011

First Giveaway by Amalina Athman

assalamualaikum si cantek dan si handsome!

ekceli few days ago, aku kene tag oleh sorang blogger comey ni cik nadia. ekceli aku ase malas sangat nak join GA. tapi alang alang dah kene tag dengan beliau. so, aku try jela nasib kan. ne taw kot kot aku tetiba je jadi BERTUAH. HEHE. yang ni 2nd time aku join GA tau! meh meh nengok GA pe yang aku da join =)

klik banner untuk join =)

syarat syarat dan penyertaan adalah seperti berikut :-

1- jadi follower blog penganjur GA ni Amalina Athman. (tak wajib). tapi lau follow ag bagos! in case senang la ckit nak tau update pasal GA ni kan. ngehe. aku dah jadi follower beliau da pon =)

2- buat entry yang bertajok FIRST GIVEAWAY BY AMALINA ATHMAN yang macam aku buat dengan tekun ni ha. senang je pon. simple je. 5 minit dah boleh siap! HAHA.

3- copy and paste banner ke dalam entry tersebut serta backlink ke entry asal.

4- masukkan senarai sponsor GA dalam entry penyertaan anda. kat bawah ni adalah senarai sponsor yang baek aty telah mengsponsor GA ni.  



5- follow sponsor!! (wajib) yeahhh, done follow!

6- tag blogger laen sesuka aty. (tak wajib). tapi aku tag semua follower aku. 

7- komen kat ruang komen yang asal untuk memaklumkan bahawa saya telah menJOINkan diri menyertai GA ni. 

okeh. tu je syarat syaratnye. senang bukan?? so, meh meh kite pakat sertai GA AMALINA ATHMAN ni. rugi kalo tak join. HAHA. sekian saje. semoga aku bernasib baek n boleh menang! amenn. amenn same2 ngan aku eyh. amenn!! okay, thankyouverymuch :)





Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment