Followers

Monday, August 29, 2011

ohh syahdunye!

assalamualaikum bloggers n readers cemua.

sekejap nye mase berlalu. ase macam, bawu jer berpuasa. skang ni ramadhan da nak balek da pon. bukan dah nak balek ekceli, dah balek da pon kan. sedeynye ase. HUHU. taon depan entah boleh jumpe ke tak dengan ramadhan ni. semoga Allah panjangkan umur aku sebab masih terlalu banyak lagi kelemahan diri ni yang perlu diperbetulkan. banyak sangat ag perubahan yang perlu aku lakukan. semoga Allah panjangkan umur kita semua dan diberikan kesempatan untuk berjumpe dengan ramadhan taon depan. InsyaAllah. amenn!!


malam ni malam raye! ohh syahdunye dengar takbir raye bergema. bunyi mercun pon sme naek ngan takbir raye! HAHA. gle meriah kat kampung aku nih. setiap kali raye memang macam nak meletop kampung dengar mercun sane sini. siap dengan fireworks segala ah. fuhh, shomey sangat!


di kesempatan ni, aku nak curik mase ciket nak wat ucapan raye! cewahh. mcm nak wat ucapan kat radio lak. yer ah, esok kompem kompem takley on9 la. nak melayan tetamu ag. nak pegi beraya ag. hoho. memang takde mase la kan. okeh pertama tama sekali aku nak ucapkan celamat ari raye buat bestie aku. bestie mse high skol n bestie mse kat kolej skang. perlu sebut name ke? okeh, meh nak sebut. ctah, dilah, arinah, peng, sara, ney!! dear jannah, pizzap, fara, n smua budak muiz bilik 1 & 2. tak lupe jugak untuk cemua budak nursing intake jan 09, celamat ari raye maaf zahir & batin andai kata selama perkenalan ni aku ade wat salah n silap, or aku ade terkasar bahase, or TERmengumpat mengata tak tentu hala, aku mintak maaf sesangat! maafkan aku smua k. 0-0.


okeh, aku jugak nak ucapkan celamat ari raye buat insan yang masih diingati iaitu mohd idzwan a.k.a cindai. aku nak mintak maaf zahir n baten sebab aku memang de banyak salah ngan die. HAHA. cehh, pengakuan berani mati ni. memang banyak sangat pon dah mengumpat mengata.bukan TER tapi memang ade mengata. biase la aku hanya manusia yang tak lari dari melakukan kesilapan. ble dah salah faham, saket aty, timbul la umpatan n mengata tu cemua. maaf sesangat. harap dimaafkan la eyh. buat my dearly effa, tihah nak ucapkan celamat ari raye jugak. mohon maaf zahir n baten. jemput jemput la beraya ke rumah tihah ea. HEHE.


okay, tu je kot. aku nak pegi maen bunga api pulak. HAHA. sekian saja dari aku. salam kemaafan buat semua di malam raye dari aku. SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN. :P









Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment