Followers

Tuesday, August 30, 2011

raye part 1

assalamualaikum bloggers.

cmne raye arini? meriah tak? aku punyer raye? erm, biase biase je kot. raye aku taon ni disambut dengan penuh kesederhanaan. arini mami aku wat nasi minyak. ohh bestnye. nyumnyum. tapi aku bawu makan sekali je tadi. entah la, kenyang beraye kot. bnyak minom air je. air pulak sumenye air bercarbonate! gle ah, tak lama ag kene Diabetic la aku lau salu cmnih kan. takmo2. mintak jaoh dr mndapat sume penyakit tu. sbb aku tau betape seksanye penghidap penyakit diabetic ni.

aku takmo bercerita panjang lebar. biar gambar je menceritakan sumenye. HAHA. tengok je tau, jangan kutuk bagai pulak. hehe.



ni la mami aku yg tercinta!
sayang mami aku sesangat =) muahh!


time raye ni la nak naek jerawat kan, 
okay, say yes tu jerawat! HAHA



nahh, sila2 makan kueh raye aku. HEHE. tuje la.
esok part 2 pulak. nak smbut bufday anak buah aku.
merdeka raya! yeahhhh.

selamat hari raye n hari merdeka =)

 salam'alaik.




Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment