Followers

Monday, August 22, 2011

aku nak 5C plizz!!!

assalamualaikum rakan bloggers.


ekceli arini kondisi aku amat teruk!! soksek soksek soksek! i've got a runny nose + mild fever. fever kot sebab ase panas je badan. nak belajar pon tak selesa. letey amat!! tisu dah abes 3 kotak pack dahh mse dalam kelas tadi. skang ni musim deman selsema kot. lec aku pon tengah selsema gak. sebab skang ni panas pastu ditambah pulak dengan bulan puasa, so mesti anti body kite pon tak kuat sangat nak lawan penyakit. 




okay, teruskan masok topic perbualan kite pada arini iaitu tentang 5C!! haihhh, aku ni macam pelik je an. orang len berebut rebut nak dapatkan A. tapi aku nak C je! HAHA. meh nak celita satu kesah kat korang. lec aku yang cite pasal bende nihh. let me share here okay. ha cmnih, die cakap la. korang lau nak cari calon hubbie cari la yang 5C! pastu die pon teka la, kitorang tau tak ape kemende 5C tuhh??? kitorang pon dengan yakin menjawab. 




5C :-
Caring
Cute
#
#
#
#
#

 and bla bla bla bla.....


pastuh lec kitorang cakap sume jawapan kitorang tu salah. die pon cakap la cute nak buat ape! bukan boleh makan pon. HAHA. kitorang dah gelak dah mse tuhh. then die pon bagitau jawapan sebenar ape maksud 5C td tuh. korang nak tau tak?? meh meh tengok. nanti boleh cari ciri ciri hubbie yang ade 5C ni ea. 

5C????
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#

tadaaa!!!

C- cash
C-condo
C-credit card
C-career
C-car

hehe. amacam?? berminat tak nak cari hubbie yang ade 5C ni???  ha, mesti ade yang dah pasang angan angan nak cari hubbie yang 5C ni kan. hehe. bagi aku semestinye la duet tu teramat sangat penting. takde duet, laki bini pon leh gado kan. so, kite mesti cari yang seimbang la. yang berkemampuan. yang baek HATI. terjaga imannye. penyanyang. and yang paling penting die dapat terima kite seadanya. tu pon da cukup kan. de duet banyak banyak tapi tak bahagia buat pe gak. okay la, sampai cni je untuk petang ni. aku nak sambung rehat sebab badan ase severe lethargic. eceh, nak gune medical term la pulak an. HEHE.

i am crazy about all those girl stuffs!!
i do love money!
i do love shopping.


BUT



yeahhh. im defenitely NOT MATERIALISTIC!!





Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment