Followers

Tuesday, August 2, 2011

kecomelan

assalamualaikum readers!

malam ni ttbe je ase rajen semacam. so, dengan ini secara automatiknya background blog gua sudah bertukar!! yeahhh! suke2. sebelom ni gaya vintage. skang ni gaya ala ala kanak-kanak ribena pulak!! HEHE. agak kecomelan disitu! cehhh, puji belog sendiri. biarla. AAK?? keh3.

ha, macam mne dengan 1st day puasa??? okay tak? ke ade yang pose separuh hari je ni. anak buah gua pon pose penuh taw! bagos kan die. baru darjah 2. kire okay la tu kan. gua dlu time kecik2 ble pose penoh dapat duet. mami gua kasi bpe hinggit gua da xengat da. bestnye zaman kanak-kanak dlu. tak payah pk masalah pape kan. taw maen2 je. skang gua da besa dah. dah ley jadi MAK BUDAK da pon. tapi, xley ag sebab calon AYAH BUDAK takde ag .HAHA. lex ah der. awal ag la nak cari calonnye. 

skang gua dah melalut. pe yang gua tulis xde kaitan pon dengan tajok kat atas tuhh. kah3. biar ah. Ade gua kesah? gua tak kira, gua nak menulis jugak! tadi gua col bestie gua, die sebok duk tanye, gua ni dah ade calon ke blom. adui, semua orang mau tanye ma. gua sudah naek pening! kawan gua kat kolej pon sebok duk promote suh kenal dengan kawan lelaki die. aiyaa, gua takde feeling ma. mcm mane mau kenal. gua senang idop single. xmo ag nak kenal kenalan nih. bikin gua susah! 

bagi aku, jodoh tu dah ditetapkan. soon or later kte akan berjumpe gak dengan MR RIGHT kte tu. aku da tak nak ag bercinta dengan orang yang salah. dengan orang yang tak sepatutnya aku bercinta. aku hanya menunggu KEKASIH HALAL je skang ni. insyaAllah semoga Allah mempermudahkan jodoh bagi aku. i can't wait to love my future HUBBY. HEHE. 

sorry for ganti diri yang mix bagai "gua + aku". tula, asyik duk tengok KL GANGSTER aje memanjang, cakap pon mau gune gua gua. HEHE. till then, salam'alaik :)



Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment