Followers

Sunday, January 1, 2012

debaran yang memuncak!

assalamualaikum bloggers =)

ari ni aku tak bape sehat sbb aku kene dysmenorrhea. lau kawan2 aku yang kene, aku salu tanye dorang saket sangat ke? nahh hamek ko! aku pon kene gak skali. memang betol saket pon. sampai kene makan ubat tahan saket baru ilang.

ekceli ni aku nak cite pasal debaran menunggu result LJM. bukan debaran sbb orang nak masok meminang ke ape. tapi ni soal mase depan aku. LJM tu lesen aku tok jadi staffnurse. sebelom dapat result LJM tu mcm2 kot aku fikir. lau aku sorang je yang fail cmne? nak g kelas revison sorang2 tok seat LJM buat kali ke 2. ohh no! aku tak dapat bayangkan lau bende tu jadik kenyataan. tapi, syukur alhamdulillah aku tak kandas. terima kaseh YA ALLAH untuk takdir yang terindah ini.

aku dapat tau result 28hb12 aritu. mase tu tgh berkumpul ngan dak2 bilik aku. tgh makan2. sembang2. then, salah sorang tanye, ehh xmo col puan ke? ari ni kan result dah kuar. aku pon mnyampuk ah. ha, cepat la col. pastu tetiba jer yang suruh col tadi tu bgtau xpayah col la kite semua lulus 100%. aku cam dah cuak dah mase tu. siyess aku tak caye pon mase die ckp mula2 tu. then, die yakinkan aku mmg btol grup ktorang sume lulus 100%. hanya tuhan saje yg tau betapa leganye perasaan aku mase tu. hepi sgt ase!! cam nak melompat lompat jer.

b4 tau result, mmg aku takley nak kate aku lulus ke tak. nak cakap soklan aritu susah, memang agak susah la. hahaha. ehh bukan2, soklan die mcm senang, tapi jawapan yg die bg tu semua betol, cume kene plh which one is the most correct answer. boleh  wat kite pening gak la. kadang kite ase jawapan kite dah betol. tapi pdhl jawapan tu salah. skunk, aku da xde runsing pape da. cume nak tunggu di panggil tok keje jela. korang doa2kan biar aku dapat keje cepat2 ea. semoga Allah permudahkan rezeki tok korang semua jugak. amenn.
ok la, aku dah ase ngantok ni. dah nak tido dah. nt besok aku update cite laen lak. camat malam n sleep tite everyone! much love from me, bubbye :)
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment