Followers

Sunday, January 15, 2012

misi 1 dah brjaya! yeahhh!

assalamualaikum bloggers!

nampak tak tajuk tu? misi tu bukan misi nurse okay. ni mission @ dalam BMnya ialah misi. taw tak nape aku cakap misi aku dah berjaya. bukan sbb aku dah dapat tawaran keje! no no. aku masih lagi menjadi penganggur TERHORMAT skang nih. aku ade cakap pasal nak tambah azam baru tok nampak ag muda dari umor aku nih. ekceli tadi, aku ade chat ngan sorang pesbuker ni. aku add dia sbb nak taw pasal produk nv tu la. dia pon pengguna nv jugak. memang tak sia sia aku add, sbb memang dapat bnyak sangat info n +ve feedback. ase cam tak sabar nak tengok kesannye nanti. okey2, takmo cite pepanjang. meh tengok nape aku cakap misi nih dah bjaye. meh meh negok!


klik pada gambar untuk lihat dengan jelas :)

situasi 1 : dia bukan maen ag duk panggil aku adik.
aku pon ape ag, pggl la dia akak! HAHA
bukan maen ag aku ase muda.


situasi 2 : skali dia tanya aku, umor bape.
aku dgn bangga cakap 22.
dia pon cakap, ohh saya 21.
gulppp! malu kot aku mase tuh! wakakkaa.
tetiba ase cam muda utk sekejap. ngehehe


situasi 3 : aku pon ase sedar diri, n terus bertuka.
aku dah jadik kak, die pulak jadik adik!
kih3, ape pon aku ase kelakar kot tadi.


yess! misi tok jadik muda dah berjaya!!
yeyeayy!!! wpon tok sekejap! hehe
never mind.

ok la, aku dah nak tido.
gudnite cemua. mimpi manis okay! bubbye :)




Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment