Followers

Friday, January 13, 2012

produk pengelupasan

assalamualaikum cemua.

ari ni aku nak berkongsi ciket pasal produk pengelupasan. sape yang penah cube produk pengelupasan nih baek ngaku cepattt???! ha, meh nak cite ciket. ekceli skang ni aku tgh cube produk pengelupasan NV. taw kan ape tu NV? glamer kot produk tuh. sape yang tataw sila2 la gugel. hehe.

okay, skang ni dah nak masuk 2 minggu kot aku cube produk nv nih. mase hari 1 and ke 2 pakai ok je. aku ciap cakap ag kat ma aku, eh okay je produk ni. takde pedih pedih pon kat muka. then masok day 4 kot, muka dah mula mengelupas. gelupas dia tu gelupas mcam kasar kasar. bukan mengelupas halus. gelupas dia tu kite boleh siat siat ble muka tengah kering. ohh aku memang teruja kot duk siat siat gelupas tuh kat muka. sbb memang tak ase saket pon ble kite siat kulit mati tu.

then, bile tiba mase nak mandi time nak cuci muka tu, Ya Allah memang dashat la pedih. semaken hari ase pedih bila nak cuci muka tu semakin kuat. dem! ase cam nak melompat lompat je sbb pedih yang teramat!  sampai lah ke ari ni, ble nak cuci muka aku akan pk 10x dulu nak guna sabun pencuci muka nv atau pon tak.  huhu. skang aku cuma pakai toner A and B. 2 produk ni je aku pakai skang ni. toner A la yang wat muka jdik gelupas tuh. toner B pulak pakai time siang.

now, muka aku masih lagi dalam proses penyembuhan. kulit kulit yang dah rosak sbb parut jerawat dah bertuka ngan kulit baru. tapi, masih ade ag naek jerawat sbijik dua. tapi kulit muka jadik cam nipis la. n aku akan stop guna toner untuk pengelupasan tu bila muka dah bersih. now muka still a little bit cam pinky2 gitu. semoga produk nih boleh wat kulit muka aku jadik licin dan bersih pasnih. insyaAllah. so korang yang ase nak cuba produk pengelupasan ni, pk dalam dalam dlu taw. sbb ia teramatlah menyakitkan. hehe. kene sabar la siket. oh, lagipon aku ase harga produk nv ni tak lah mahal sangat. still afford to buy lah. toner A tu tak silap aku rm55 kot after diskaun. toner B rm45. murah je kan? hehehe. itu sajelah perkongsian tentang produk nv yang aku guna. nanti aku akan update ag ble dah guna sampai sebulan! yoshh. bubbye!
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment