Followers

Saturday, January 7, 2012

tukar lagi. yeahhh!!

assalamualaikum readers! (ceh, bajet ade readers je) HAHA



nampak tak nampak?? aku tukar background ag!! yeahhh. cun tak background aku? de bintang bintang yang bergermelapan ag. mcm twinkletwinkle little stars ah pulak. HEHE. so, seiring dengan umur aku yang semakin meningkat n muka yang dah nampak tua ni, tapi yang pasti belog ini aku tetap mau kasi youth!! gler kawaii kan background ni. yoshh!

siyessly, orang salu tegor muka aku nmpak tua. tua sangat ke aku ni? padahal baru umur 21 kot. ops, lupe lak. bukan 21 ag dah, aku dah masok 22 taon dah pon! aritu mase g kursus induksi, de sorang mamat ni tanye, ko umur bape? aku cakap ah 21. then die cakap eh yeke? cam umor 28 je! dem! giler ase hot gua beb. berani die cakap cmtuh kat aku. bajet die tuh nampak mude sangat!

no wonders la tade laki yang nak ngorat aku. HAHA. ntahla. kadang aku ase perangai aku ni cam budak2 ag. tapi camne ntah kebudakbudakan tu tak terserlah pada muka aku nih. wuahaha. so, aku nak tambahkan azam aku tok taon 2012 nak jadi lebih muda dari umor yg sebenar! HAHA. tapi ekceli aku tak kesah pon, orang nak kate aku tua ke, ape ke, lantak korang lah! mulot orang aku takley nak stop! as long as jiwa aku ni masih ag muda bergetahh. phew! so, korang cerminlah diri sendiri sebelom nak judges orang. kalo nak judges orang jugak, korang better g blaja pandai pandai, ambik law. then boleh jadik hakim kat mahkamah. there u go.


p/s : sory if post aku ni tak menyenangkan mane2 pihak. my words is not to please u. so, u re most welcome to leave this page. tq =)
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment