Followers

Saturday, January 14, 2012

entry mengade ngade!

assalamualaikum cemua.

malam nih ase cam ngade ngade je nak letak gambar ni dekat entry. hehehe. tengah belek belek gamba lame, tetiba jumpe gamba yang satu ni. candid kot. bestie aku yang snap. die tu suke sangat snap gambar candid aku. pastu mula la dia gelak. haihh! pape pon aku rindu sangat kat bestie aku yg sorang ni. name dia Jannah! aku panggil dia dak kechik! sbb die memang sangat kechik! HAHA. comel siot kot.


ni la dia, dak kehcik tu.
comeyy kan?
mase ni 2 bln b4 LJM kot.
tp, dalam klz boleh ag aku maen bingo!
(jgn tiru mcm saye okeh)


tadaa! ni la gamba yg dak kechik candid!
HAHA, muka cam tengah tido kot.
pdhl aku tengah maen mesej kot mase ni.
dlm klz rilex je men2 mesej ag. huehehe :)
*ekceli mase ni tgh bgadoh. tu psl muka cam siot je! wakaka


that's all lah entry ngengade haku.
buibuiii peeps. gudnite n mimpi manis okay!





Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment