Followers

Saturday, January 7, 2012

missing people!

assalamualaikum peeps.

hye, korang cemua wat ape je malam malam cmnih? seriusly aku ase giler bosan kot! tak penah ase bosan cam ni. ase tak tau nak wat ape. nak maen ngan meow aku, meow dah tido. sekor tu tengah saket. diserang virus. bape ari da die saket. sampai ari ni masih tak baek2 ag wpon dah bwak die g klinik. sian die. asyik tido je manjang. mujur aku masih de kau belog! lau bosan, boleh aku carik kau. huhu. sadis kan aku?

mane ntah bf aku pegi. sunyi sepi je. die bz kot. agpon skang die tgh final exam. aku cam malas ah nak kaco die sangat. baek aku kaco belog aku nih. takde sape yg nak marahkan aku. hehehe. tetiba lak ase sunyi. nak tido tapi mata tak ase ngantok ag. huwaaa, what should i do? aaaa, bosannye ase!!

bila sunyi macam ni aku mula ase rindu ngan kehidupan aku as a student! uwaaaaa. nape mesti mcm ni eh? time tengah blaja dulu ase nak cepat2 habes. skang dah rindu pulak nak jadik student ag. bukan rindu nak blaja ekceli tapi rindu suasana mase di kolej. mase dekat hostel. rindu saat dengan bestie n kengkwn. rindu dengan rumates yg giler2. HAHA. padahal baru seminggu kot aku jadik penganggur terhormat kat rumah ni. tapi aku dah mula rindu ngan dorang2 sume. 

korang perasan tak skang kat entry2 aku penuh ngan tulisan je ! HAHA. takde gmbar pon. giler pemalas aku ni kan. nanti bile aku wat entry pasni aku akan cube sedaye upaya aku tok letakkan ape je gamba. biar nampak ceria ciket. skang aku dah tak tau nak merapu ape ag dah. sorry for the useless entry ni. HAHA. lau sesape bace jangan menyumpah kat aku. mnyumpah kat dalam aty takpe! huehehe. gdnite everybody. miss u people!

p/s : korang doakan supaya meow aku cepat cepat sembuh taw! tq much.



Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment