Followers

Tuesday, January 17, 2012

bosan tahap dewa!

assalamualaikum bloggers!

hye cemua. aku nak wat sesi luahan hati ni. aku tataw nak luah kat sape ag. seb bek ade belog ni. huhu. aku tataw nak cakap camne. betapa bosannye aku ase skang ni. dulu, time blaja aku tak penah cuti lame lame. tak penah dapat cuti selama sebulan. paling lame pon dalam 3 minggu kot. so skang bila aku cuti lame tanpa wat ape ape kat umah, nahhhh aku ase cam dah nak gila! uwaaa. ase cam stress amat!! arghhhhh!

sekarang aku ase cam nak keje. ase desperate giler nak keje! tapi aku tataw nak keje ape. huhu. skang duwet elaun pon dah tak dapat. so bermakna poket aku pon dah kering. kebetulan pulak aku g beli satu set produk nv beberapa ari yang lepas. n duwet aku skang ni memang berjaya mencapai ke kadar sifar! =.= ! terok giler kan? nak topap pon takde duwet! sadisssnye rase.

tadi, kawan aku cakap mungkin dalam bulan 3 baru kitorang akan di panggil tok keje. so, dats mean another 2 months to go! what should i do? tak sanggup dah nak merempat camni. lame ag tu nak tunggu bulan 3. huwaaa. hmm, takpe2. aku akan berusaha carik keje gak. keje ape ape pon takpe! asalkan aku dapat isi masa aku yang kosong ni. hehehe. korang doakan aku supaya semuanya dipermudahkan ea. adioss peeps! buiibuiii :)
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment