Followers

Monday, November 14, 2011

teringin!!

assalamualaikum bloggers!

haihai cemua. lame gler kot aku dah meninggalkan belog nih. cian kat kau belog. dah bersawan dah. tapi tadi. aku terbace salah satu blog nih, tetiba jer aku jadik semangat nak mengupdate belog! kihkih. nampak cam best dia mengupdate, aku pon dengan perasaan berkobarkobar mau jugak mengupdate. yeahhhhh!

semangat tak aku? wpon mate ni ase mengantok sangat. tapi nak gak conteng2 ciket kat belog nih. ape taknye, tadi kul 4 pagi aku da bangon mandi tok g keje. dahla dalam bilik ni, aku sorang jer yang keje pagi. g la mandi sesorang wpon ase cuak bagai, tapi wat2 berani jela. demi keje punyer pasal. aku sanggup! hueh3. kene bangon awal sebab bas datang ambik kul 5.30am dari kolej ke KB. nak kene masok keje b4 7am. tu yang kene g awal. cian kat aku kan. tapi seb bek sampai khamis ni jer keje. next week g rumah orang tua lak. jage orang tua. buat amal ciket nak dekat2 exam ni. dapat la berkat. kate lect aku. hueh3

bila dah kene bngon awal, so aktiviti aku otometik berubah. malam2 kul 10 dah kene tido dah. da xde mase nak melayan my Limited Edition! wahahhhaha. dia pon same minggu ni de 3 test. so, kite sama2 bz ea syg. balek keje pon tak sempat gak nak texting2 mr LE. dia penat. same goes to me. aku pon tak larat tapi sempat jer mengupdate blog! hehhehe. pape pon im missing him so damn much!! aaaaaa, sabo jela. :(

ok lah, mate aku dah nak nak tutup. nak tdo jap tok recharge energy tok malam nih. nunite cemua. muehehhe. hepi monday guys. bubbye!
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment