Followers

Tuesday, December 7, 2010

SALAM MAAL HIJRAH :)


assalamulaikum semua :)

Syukur Alhamdulillah kerana saya masih lagi diberikan nafas oleh Allah dan berpeluang untuk menyambut kedatangan MAAL HIJRAH 1432 pada tahun ni..
pada tahun1431H, macam2 yang telah berlaku dalam kehidupan saya.
 ada cerita suka. ada cerita duka..
namun semua itu membuatkan saya menjadi lebih tabah dan matang 
untuk menghadapi ujian yg mendatang..
terima kasih YA ALLAH kerana KAU tidak membiarkan aku terus hanyut 
dalam kealpaan dan kesesatan..
SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas segala nikmat dan petunjuk-MU..

salam MAAL HIJRAH 1432 buat semua teman-teman saya.
may THE NEW YEAR brings you :-
*GOOD HEALTH
*WEALTH
*JOYS n
*HAPPYNESS

~WITH BLESS OF ALLAH SWT~

MARILAH KITA SAMA2 MEMOHON KEAMPUNAN BAGI SEGALA KESALAHAN YANG TELAH KITA LAKUKAN SEPANJANG TAHUN INI.. SEMOGA ALLAH MENGAMPUNI SEGALA DOSA2 KITA.. SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA PENGAMUPUN LAGI MAHA PENYAYANG. subhanallah..

SEMOGA HIJRAH PADA TAHUN INI MEMBAWA 1001 PERUBAHAN MENUJU JALAN KEBENARAN KEPADA KITA SEMUA...
AMENN YA RABB :)

Banggalah menjadi hamba Allah, tanamkanlah rasa cinta pada Allah dalam diri kita, kerana cinta Allah pada hambaNya sangat tidak ternilai:) 







Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment