Followers

Wednesday, December 8, 2010

taggie! taggie! taggie!



assalamualaikum semua :)

hehe. actually i dah bbrapa hari telah di TAG by cik sha nih.
seems i have a lot of work to do, skang baru ley wat entry pasal tagging ni. sorri my dearly pwens. sori cik saripah

" once you have been tagged , you are supposed to write a note with 25 random , things , facts or goal about you . at the end , choose 25 people to be tagged . you have to tagged the person who tagged you . if i tag you , its because i want to know about you "


LET"S CHECK IT OUT :)

1.my name is nurul fatihah mohammad.
i already stated it before at my older posting.. bleh baca kat ctu ye.

2. im 20 years old. hehe. muda lagi owkey. 

3. i ada anak saudara yg ramai.. haha. i pon ta ingat dah bape belas org sumenye. terokk kan. tapi hidop i br+++ ceria bila ada mereka. diorang panggil i *atih* 

4. i ada sorang adik pompoan. dia sangat mengade2 kot. haha.
even salu jer gado2 nan dia, tapi i tetap sayang dia owkey! hahalebiuuu ADEK YAYA

5. my (dad), abah i dah meninggal masa i form 5. wuhu. cdey2.
 tanak ckp la pasal nih. nnti i nangis susa plak kang..korang nk pujuk ke??
sob.sob.sob

5. i ta suka makan makanan yg pedas.
i mean pedas yg melampau.. kalo ckit2 tuh bleh la tahan kan.

6. currently addicted with shawl n butang2 yg cumel. ngeh. ngeh. ngehehehe.. :) *tapi jarang pakai shawl sbbnye stiap ari g keje pki unipom aje. wuhuhu. time g kls pon still wajib beruniform. 

7. im currently falling inlove with LEE MIN HO.
hehe. bila tengok dia, i hanya mampu cakap. 
*subhanallah, indahnya ciptaan TUHAN*
kalau lah dapat bf mcm dia....agaggaga!! hehehe

8. i am single. not ready to be taken yet. n masih berpegang pada prinsip nih
 " YOU ARE SINGLE. MAKE THE BEST OF IT. IT DOESN'T MEANT YOU RE NOT GOOD ENOUGH. IT MEANS NO ONE IS GOOD ENOUGH FOR YOU" sweet right? haha. jum ramai2 pakat join club single:) 

7. even i ni single, tak BERMAKNA i ni tade PERASAAN taw. i ni agak loving kot. auwww!!! haha. tkpee la tade bf pon. t dah ada hubby for sure i akan sayang dia ketat2! hehe

8. i ada ramai kawan. i ada bestie. n i sayang diorang sangat3!
terimass sebb sudi jd kawan i..

9. i ni ta suka SKEMA. say sh*t to them.aishh, jhat nye iahaha
bukan bermakna i xsuka ppls yg skema.
tak tak! aku cuma xsuka aku jadik skema..
serius aku TAK suka keskemaan. hidup aku sempoi giler kowt.. 

10. i love shopping. for sure la kan. i kan gurl. hehe.
i love gurly stuff. yang cumel2 tu semua saya suka la...


11. i sangat tak sukee (mencikk) cte anto aka GHOST STORY!
sebbnye i ni suke tido lewat malam. bila kwn2 da tdo tinggal la i sesowang 
duk layan jiwa. bukan saket jiwa okeh! heheh.
i tak nak n xingin nengok cte anto tu, sebb i takot t terbayang2 jer
pasal cte tuh. wuuwuwu :(

12. i love cats. wlaupon kucing kat umah aku tuhh tak cumel mcm kucing lain, tetap jugak syg die.. hehe. sangat lah manje meow aku tu.. heheh

13. haa, bila orang xkenal i for sure diorang cakap i ni sombong.
haha. tidak2! sila betulkan pandangan anda ye. saya TERsangatlah mesra alam senanye.. korang wat baik ngan aku, aku balas triple baik ngan korang. haha. jangan duk kutuk2 kat blakang sudeh..

14. i ni senanyee budak kaca mata a.k.a rabun. wuhu.
yeahhh rabun! tapi ta suka pakai spec. dan jugak sgt malas tok pakai lens.
 haha. so, yg jauh2 tu mang i xnmpak la.
bila i ta bls senyuman korang, jgn ckp i sombong plak! haih..
aku xnmpak owkehh. cian aku kan..uhuk!

15. bab2 makan nih i memilih skit. i suka makan ayam. yummi2.
i ta suka makan ikan, except yg mak i masak.. hehe.
tapi lau ikan bakar yg besau lagi sodapp kat kedai tu i layan jer.. haha

16. actually fingers2 i da penat berdancing ats keyboard nih.
aduii, another 9 more to go.

17. ha, lau aku rasa dh bosan sgt aku suka layan movie korea. hehe.
tkpon, i maen game je.. bila dah ngadap game jangan harap nk kasi aku gerak dari lappy aku nih. haha. 

18. i sangat takot pada pacat, lintah, n seumpama dengannya lah..
mereka sngt lembik dan menggelikan i lah. tak suka!

19. i sangat BENCI kat staffnurse yg mngharapkan 100% kerja dibuat oleh student!! @ dengan kata lain staff nurse yg pemalas n xbertanggungjwb! 
hape, korang tu makan gaji buta ke hape?
haihh, geramm betol! pliz la sesape kwn2 aku yg bakal jd mici kte jangan tiru pangai diorang kayh. *be professional* :)

20. i cintakan kehidupan i skrang, n masih nakkan better improvement. hehe.
ta maw cakap panjang2, korang takkan fhm pon. haha.

21. i sangat rindukan zaman sekolah i dulu. wuhuu.
rindu sesgt kat geng lama.

22. i tak saba nk habis blaja n nak cepat2 kawen.
fuhhh. statement taley blah, hahaha

23. i sukee minum air laici susu. semua yg berkaitan nan susu tuh..
semua aku suke r.. epal susu ke. air susu ke. owhh. bestnye...
yummii3!

24. i sayangkan Allah the most! sayangkan agama i.
n my family too. for sure!

25. i nak jadi baik! sebaik kawan saya cik masitah! hehe :)
nak jd anak yg baik. kawan yg baik.
nak jd isteri dan ibu yg baik2. INSYAALLAH. doakan saya yer..
amenn :)

okehh, im done. 
sori la,, sebab susunan ayat kat atas agak merapu.. wuhuhu.

aku tanak tag ramai2. ni nama yg kena TAG!!
agagaga :) jawab dengan ikhlas taw. tapi terserah korang la nk wat ke tak...
i tak paksa n tak suka memaksa.. hehe.

















Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment