Followers

Friday, February 17, 2012

tahlil untuk abah

arini kat umah aku ade wat makan2 ciket. sempena maulidul rasul n sekali gus buat tahlil untuk arwah abah aku. dan sempena rumah ni yang baru siap renovate. ekceli bukan baru siap, dah lame siap. tapi baru sekarang buat makan makan kat rumah.


suka tengok para para gentleman pakai baju melayuu ! ensemm kot . bila la boleh tengok capital E aku nak pakai baju melayu gak . tak penah tengok ag . wuwuuu :( . and sukaaa sangat dengar orang berselawat tadi . kaum kaum hawa cibuk menghidang lauk pauk kat dapur . aku pon same buat buat sibuk wpon aku tak bape rety nak menyibuk . hahahaha . kalut je aku nengok . memang orang lame lame ni sukaaa sangat wat kalut . haissh ! 


skang dah nak masok 2 bulan da aku bercuti kat rumah . 2 bulan ku rasakan bagaikan DUA taon lamenye ! adusss . bila la aku nak dapat keje ni ? bila la surat tawaran nak sampai . ade yang cakap bulan 3 . ade yang cakap bulan 4 . aku pon dah pening da . tak tau nak caya yg mane satu . kesimpulannya , sila la berhenti berharap =,= . bukan jangan berharap terus , maksud aku redho je la bila surat tu nak sampai . lau berharap surat tu sampai dalam masa yang terdekat ni , ag la rasa frust and saket aty ! so, stop stop and stop dreaming from now . bila surat tu dah sampai then baru boleh nak senyumm sampai telinga . till then , ini saje yang aku nak coretkan . jumpe lagi bila aku dalam mood untuk berblogging . kbaiii peeps . ^^










Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment