Followers

Sunday, February 19, 2012

letih amat !

yesterday is a SHITTY DAY ! aisehhh , aku dah pandai guna perkataan shitty sejak dengar lagu shitty day by Soko. hehehe :)) . dulu aku tak minat pon lagu lagu indie . sejak aku kenal dengan sorang budak ni , then terusss ase jatoh cinta . bukan kat budak tu la . i mean kat lagu lagu indie tu . aku suka layan lagu mando diao . tak semua lagu , tapi ade lagu dia yang sangat best dan layan ! then aku kenal ngan lagu The Escapologist by Sugarplum fairy . pastu aku jumpe lak lagu Caroline yang sangat menyentuh hati . ecehh ! then , aku layan gak lagu Eisley . lagu Golly Sandra . pehhh, best kot lagu tu . ase nak joget joget je ble dengar . hehe . aku mula minat ngan sume lagu tu bila aku kenal dengan apex (bukan nama sebenar) and mia sandra (bukan nama sebenar gak) both of them skang member aku . member baek jugak la . tapi takla rapat sangat .


okay , all those indie song is doesn't matter . ape yang aku nak citer ari ni pasal letih . pasal penat . semalam , aku datang keje dalam kul 9 . memang lewat . sepatotnye datang kul 8 pagi , tapi adik aku punyer pasal bersiap lambat sangat jadik lewatt la aku sampai . naseb baek keje ngan adik beradik . lau tak dah lame aku kene buang keje . HAHA . then sampai2 je kat pejabat , takley masok . pintu greynye rosak . aku tunggu la kat luar , almost 1 hour gak la . geramm kot . tunggu lame lame . then bila abang ipa aku sampai , die cakap oh korang cuti la ari ni . nanti ade budak datang nak repair pintu tu . okayyyy! ase berbungga bunga jap aty aku . 


then, bape minit pastu budak tu sampai . baiki punye baiki macam tikus membaiki labu je aku nengok . maken jahanam adela grey tuh . lame gak la aku stay kat luar pejabat . ari pon maken panas . then aku suh ma aku datang ambik . abang ipa aku pesan, karang datang lagik ea . kemaskan pejabat . grrrrrrrrr . ingatkan dapat cuti !!!


then sampai je kat rumah , aku nengok Ya Allah rumah bagaikan tongkang pecah . yela lepas buat majlis makan makan memangla jadik macam tu . aku tak sempat duduk pon . terus ambik penyapu g sapu 1 rumahkuu yang besar ! heh , tipu je . takla besar , tapi agak luas la ruangnya . penattt tau tak ? lepas ciap menyapu , mop lantai ag . pastu basuh baju ag . pastu g jemur baju . bila ciap semuaaa baru boleh makan dengan tenang . then lepas makan kak aku pulak datang ambik suh g pejabat . okay, memang penat gila aku ase . 




aku ase cam suweettt je laki bini duk basuh lantai kat luar pejabat tu.
then ape lagi ??
terusss aku ambik gambar doranggg. hehehhe =,=

till then , kbaiii peeps .


**bila aku duk pejabat ni , orang duk cakap aku ni sama muka cam kak aku . 
aisehh , same ke sangat ke ? hmmm . ^^





Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment