Followers

Monday, February 20, 2012

the most sexiest woman in the word .

assalamualaikum my silent readers ! (aku ade silent readers ke ) entah .

pada petang yang sangat bosan ni ase nak conteng sesuatu je kat belog aku. lau ikotkan aty jelly ni ase nak quit je keje . coming here at 8am till 5pm by doin nothin . oh, ini memang buad aku stress ! dem . and lately aku ase muka aku berminyak lebih . sesape nak minyak untuk wat masak boleh request ngan aku . FOC je aku kasi . HAHA . stress punya pasal , nahhh dah buad muka aku appeared some new pimples . huwaaaa !! this is so SHITTY . *sigh*


eh eh , tengok tajok aku tu . nampak tak?? the most sexiest woman is  me CONFIDENT ! yups definetly . the most sexiest woman bukan yang tayang sane , tayang sini . nope2 !! itu bukan sexy namenye tapi tak hargai diri sendiri sebab membiarkan orang laen "cuci mata" sewanangwenangnya melihat keindahan pada diri kita . FOC pulak tu . adessss , rugi kot . kann?? buat penat je kita take care of diri kita , tapi biarkan orang yang tak sepatotnye lihat . sangat merugikan kot . =,=


sape kat sini nak jadi sexayyyy? hehe . so girls nak jadi sexayyy we must gain confident as much as we can . susah kann? yap . memang pon . sebab dalam hidup ni kita salu pk oh " im NOT GOOD ENOUGH " haha . same goes to me either . aku pon salu pk bende yang same . always comparing ourself to "so and so" includes the woman in the TV and even with ur ex girlfriend . haha . pliz STOP DOING this girls . untill you are good enuf to urself , nobody will be good enuf to you . start to feel good by taking care of ur body and love urself moreee before you love others ! that's it . 


kadang manusia ni tak pernah rase puas dengan ape yang dia ade . betol kann? sape yang pernah rase camni baek ngaku cepatttt !!! hehe . seriusly aku pon rase bende yang sama . bila tengok orang yang cantek je , then mula la berdetik dalam hati , wahhhh she is almost perfect . kenapa aku tak cantek macam tu?? dalam kepala tu ade why why why ??? 1001 annoying questions over  my head . HAHA . untunglah sesiapa yang dikurniakan nikmat kecantikan oleh Allah . wpon aku ni takla cantek tapi aku bersyukur sebab masih lagi dikurniakan anggota badan yang sempurna dan dikurniakan fikiran yang waras . kat luar masih ada lagi insan yang nasibnyee jaohh lebih buruk dari kita . alhamdulillah aku bersyukur dengan apa adanya aku . hopefully my Future akan terima aku seadanya dengan ikhlas . tehheee :))


pic credit to gugel .


**wpon aku tak dikurniakan natural beauty macam kat dalam gambar tu doesn't mean kita tak boleh jadik cantek ! girls, u re all beautiful . and dont let other thinks otherwise . ^^ 
wpon tak cantek , kita harusss rase kita cantek then baru boleh confident !!! yeahh .  
till then , buiii buii peeps . =,=






Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

2 comments:

A friend again said...

yep and bukan semua org berpakaian sexy tu confident :p

Missy Fatihah said...

yess, totally agree with u dear.

Post a Comment