Followers

Friday, July 22, 2011

setelah sekian lama

assalamualaikum bloggers!

hye semua! fuhh, setelah sekian lama, akhirnya aku aktifkan balek blog aku nihh. HEHE. blog aku ni asyik on and off je an. jap ade, jap tade. ingatkan nak delete terus je blog. tapi, ble pk2 balek ase SAYANG ah pulak an. dah penat2 n susah2 buat, bia jela dulu. lau aku ase cam nak delete aku akan delete gak satu ari nanti. huhu.

ha, skang ni nak update sket tentang tuan empunya blog ni. HEHE. aku skang ni tengah praktikal kat TANAH MERAH KELANTAN. dah 4 minggu da praktikal. esok dah masok minggu yang ke 5. so, bermaksud esok dah minggu last aku praktikal kat RED LAND nih. jap je ase. sem ni aku kene manage. aritu aku de ckp pasal kene management ble aku masok sem 8 kan. ha, ni kene manage la ni. minggu depan aku yang kene manage!!! oyeahhh, xsaba sangat sebabnye orang len sume dah lepas dah. aku lak kene turn last skali. agpon, memang aku xsaba nak habis cepat2 sebab dah malas dah asenye nak praktikal. aku nak balek umah!!! wuwu. ase macam da homesick sgt da ni. apakah??? aku nih manje ke? OMG!! HAHA. ermm, ntah la, memang ase homesick sesgt. rindu amat kat mami aku. kat adek aku. kat cemuaaa la yang duk kat umah tuh. sob3.

ha, arini aku off!! ari off mcm ni, aku duk terperap je kat umah. agpon aku pose arini. so, malas nak g jenjln. skang, aku bawu je pas tonton cte ONCE AGAIN a.k.a SEKALI LAGI. urmm, bagi aku cte tu bese2 je. xbest sangat pon. pasni nak tengok KL GANGSTER lak. macam ni jela rutin hidup aku seharian. bosan kan?? urmm, memang pon. okay lahh, ni jer yang aku nk bebel arini. nnti ble aku ase de idea, t aku conteng blog ni lagi eyh. sekian. wassalam =)


Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment