Followers

Friday, July 29, 2011

salam perpisahan

assalamualaikum bloggers!

hye n salam jumaat cemuaa. arini aku ase nak update skit blog aku. aku dah kat umah skunk ni. yeay2!! sukeee sangat dah dapat balek umah. rindu dah terubat da. hehe. skunk ni, sementara tunggu akak aku datang ambik nak g pasar tani, aku pon ase nak share skit ngan korang pasal majlis perpisahan.

ha, ari rabu malam aritu. kami bdk2 praktikal kat tanah merah ade buat majlis perpisahan skit untuk CI (clinical instructor). buat kecik2 je pon. kat KFC tanah merah. A big thankiu buat Pn. Nik, Pn Nurul n Pn Yam yang telah menjaga kami sepanjang kami management. 

ni anak Pn Nurul. comey kan? macam barbie doll je.
geramm je ase tengok budak nihh.


kat belakang yg nmpk skit je tuh,
tu la Pn Nurul. 
pic len sume de ngan mmber.
 nnti ble dah dpt pic tu aku upload ag taw. tunggu je!

muahmuah dak comey nih. HEHE
i wish my future child pon comey mcm ni gak nanti..
doa2kan tok aku eyh. amenn =) 


ni kawan aku. nme die MORA.
comey kan die, dagu die b'lekuk!!!
siyess aku suke owg dagu b'lekuk nih. comel sangat!!


aku ngan mora lagi. HEHE. 
Pn Nik cakap muke aku bulat mcm telor!!
HAHA. takpe2, AAK??


CHEESE KEK!! yumm2. best sangat. sangat!!


oleh sebab Pn kami, Pn NIK panggil kami sek purah,
so, dekat kek tu kami letak la nme SEK2 PURAH gak!!
HAHA. akak kat kedai kek tu gelak kot kt kitorang.


owhhh, btw aku dah balek dr pasar tani dah. tadi xsempat nak siapkan entry ni. so, skunk sambung balek. tadi aku sempat grab ENGLISH COTTON tok raya nanti. actually ENGLISH COTTON tu nak pakai tok raya ke 2 kot. bju tok raya pertama nak beli baju yang dah siap. esok kot bwu nak g usha2 kat kedai. n tadi aku sempat gak grab tudung awning cotton corak2 kaler ijau. hehe. last but not least, selamat menyambut ramadhan al mubarak yang bakal tiba bbrapa hari je lagi. xsba nak puasa!!! yeahhhh. hhehehe. bubbye2 cemuaaa. 


Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment