Followers

Friday, July 22, 2011

teman dikala sunyi

assalamualaikum bloggers!

malam ni kan, ttiba lak aku ase macam rajen nak menulis kat blog aku nihh. wpon, banyak ag keje yg blom disettlekan, tapi aku tetap gak nak menulis. actuallykan, aku nak share satu bnde ngan korang. lately kan, aku ade habit baru taw. habit aku nihh suka membaca. tapi, bukan bace buku or nota. tapi habit aku ialah suka bce NOVEL. HEHE

aku pon tataw la ble aku leh suke bce novel nihh. dlu kan, memang tak suka sangat bce. lau kawan2 aku duk layan novel, aku lex je. xde pon nak pinjam ke ape. sbbnye, memang xminat pon nak bce. tp skang, tengok dorang gila novel, aku pon jd nk try gak bce. skali aku bce novel, memang nak salu bce la. tp sblom bce novel tuh, aku akan tanye siap2 ngan kawan2 aku. best tak novel tersebut?? lau xbest memang aku xkan bce awal2 ag la.

ha, aritu kan time aku duk usha blog penulisan 2u, aku de la terbace cte BILA HATI KATA SAYANG. mula2 tu aku bce skit je. pastu, makin lme ase macam makin menarik je jalan cte tuh. dah la kelakar. aku siap gelak sorang2 ag. mcm orang gle pon ade. HAHA. tapi yang tak best nye, jalan cte die separuh je. that's mean, aku kene beli la novel tuh tok taw kesah selanjutnye kan. aku pon pe ag. pegi la kedai buku SMO nak cari novel tu punye pasal. cari2, tapi novel tu xde pon!! sadisss! tapi, niat memang nak beli novel pon. aku pon cari la jugak novel len. tetiba ase berkenan kat satu novel ni. tajok HARGA SEBUAH CINTA. 


haa ni la novel yang aku beli tuhh. ni macam nak review novel la plak kan. HEHE. betapa bertuahnye aku ase ble novel yang aku beli ni rupe2 ag best dr cite yang aku duk cari tuhh. ngeh3. memang berbaloi2 la kan. xrugi aku beli novel ni. watak utama FEA ngan ZHAFIR dalam cte ni memang best gle la. aku kasi 4 star!! Zhafir teramat la sweet. wpon Fea tu gadis biase2 je, tapi dia tetap gak nak kat Fea tu. yang bestnye, bukan Zhafir sorang yang nak Fea, tapi 3 jejaka sekaligus berebut nakkan Fea. waaa, hebatnye. hebatnye! 

pastu kan, pas bce novel yg aku beli tu, aku pegi jenjln kat KB ngan kawan aku. aku pon bodek la die suh die beli novel BILA HATI KATA SAYANG. novel ni pon okay la. 4 star jugak. tapi, ble dah bce semua jalan ctenye, aku ase novel HARGA SEBUAH CINTA tu ag best. korang try la cari n bce novel tu. xrugi pon. sangat best! SANGAT!! hehe. tuje yang aku nak cte actually. dah abes da. skung nak smbung wat keje aku lak. nak iron unipom. till then, bubye. w'salam.




Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment