Followers

Saturday, July 30, 2011

happy birthday to me n myself

assalamualaikum readers!

syukur alhamdulillah arini da genap 21 taon umur aku.
syukur Ya Allah kerana masih lagi beri aku peluang untuk bernafas n hidup di muka bumi-MU ini. syukur alhamdulillah. 
aku dah msok 21 tahun?? oo tidak!! aku dah semaken tua. eh2, bukan maken tua ah.
maken matang!! ha, tu baru betol. HEHE.
taon depan dah 22 tahun. jap je masa berlalu kan.
a BIG THANKIU buat cemuaa kwn2 aku yg wish bufday arini.
mekaceh buat bestie aku yang tersayang ARINAH, CTAH, DILAH, sebab dorang xpenah lupe tok text-ing aku ble time bufday.
 tenkiu bery2 much!!
u re relly awesome guys!!! sayang korang amat sangat =)

arini kan, tade ape yang special pon.
aku tak celebrate pon bufday. tade orang pon nak celebratekan tok aku. haha.
saje nak wat sadis. takpe ah. aku da besar la.
TAK celebrate pon takpe. cukup la sekadar kwn2 aku ingat ari ni BUFDAY AKU!! 
tu pon aku dah sangat appreciate dah.
aritu, before Bufday ase gak nak makan KEK!!
tapi skunk, dah xmo ag. dah dapat makan kek mse majlis perpisahan aritu.
aku kot yang makan paling banyak!! HAHAHA. 
kempunan la katekan. keh3.


xdapat makan, 
dapat tengok black forest kek ni pon jadi la. wuwu





lastly, HAPPY BIRTHDAY TO ME =)
semoga aku sentiasa berada di dalam rahmat-NYA. amenn :)







Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

2 comments:

epy H said...

happy besday to you! ;)

Missy Fatihah said...

thanks napy.. ingatkan mu da xegt aku ag da.. hehe

Post a Comment