Followers

Sunday, May 20, 2012

suka dalam diam

assalamualaikum . selamat petang semua :))


hye, arinie i feel lyke to do nothing. ohhh, malas sangat sangat arinie. takde mood, penat kot semalaman berjaga. takde mood nak masak, takde mood nak buat keje rumah. i just wanna have some rest. ceyts, padahal dah terbeley rest kot. malam ni kene keje ag. oh oh oh, malassss tau tak???!!!


the day before aku nite duty, time tu aku otw nak g keje. keje petang mase tu. then tengah tengah syok berjalan dengan kawan aku tetiba je ternampak si dia. gila dah lama kot tak nampak dye since the day dye dah bertuka ward Lavender. hurmm. tapi lepas nampak dye mood terus spoil. demm!! nak tau knape? HAHA, maluu la pulak nak cakap!!


dulu kan, hari pertama aku dafta diri kat hospital permai ni hari itu jugak aku rasa mcam ade sesuatu dalam hati aku ni bila tengok dye. eishh, entahla aku suke tengok dye. tapi aku tengok dye dari jaoh jela. tak berani pon nak tego dye. mase dalam auditorium aku selalu gak curik curik pandang kat dye, n aku rase dye pon wat bende yang same! ohh ke perasaan aku je ni? HAHA, mase tu aku senyap je, aku tak cite pon kat kawan kawan aku! maluuu beb.


then, entah cmne ntah kebetulan pulak kami keje dekat ward yang bersebelahan je. dye jage patient lelaki, aku jage patient pompuan. then lepas tu hati aku ni rasa berbunga bunga la untuk sekejap. hahaha. aah, sekejap je berbunga. sbbnya, he is not the one for me. that's it. mase mula mula kenal aku boleh nampak dye macam nak kenal aku ngan lebey dekat. tapi dah takde jodoh kot nak wat camne. ade orang laen yang ag maju dari aku, yang mula rapat dengan dye. takpe, aku tak salahkan dye pon. dye single n dye berhak memilih sape yang dye nak.


sebab tu, aku hanya mampu suka dye dalam diam je. sekarang pon dah susah nak tengok dye. kalau ternampak dye pon, dye slalu jalan berdua dengan pmpuan tu. okay, lebey baek tak payah tengok! hahaha, tetiba lak nak emo emo. aku yakin Allah pasti akan anugerahkan cerita cinta yang indah buat aku, cuma sekarang masih belum masenya. mungkin lebey indah dari apa yang aku bayangkan. aku hanya mampu berdoa, jaga hati, n jaga diri. seriuslyy aku takot sangat, semakin hari iman ni rase makin goyahhh. O Allah, plz dont let me go astray (:


paling kanan :)) ermm. 


till then, bubbye peeps ;)






Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment