Followers

Sunday, May 20, 2012

new place, new life

assalamualaikum peeps :)

morning cemua, sape blum tido ag mase ni?? temankan aku cepat!! oleh sebab Sn Fatihah on duty malam so kene la bjaga sampai pagi. padahal boley je kalau nak tido, tapi mata ni pulak taknak tutup. hmm, it's ok. boley la aku layann belog aku nih. dah lame kot aku tak hupdate. since the day aku pindah kuartez, ni baru nak bukak belog. ngeh ngeh :)

nampak tak tajuk aku kat atas tu? new life la sangat, dah tak bape nak new kot. hurmm, tapi aku tersangat sangat bahagia n enjoy gila dengan life aku skang ni. wpon quatez masih takde furniture tapi ase macam bestt gila duk quatez ni. jaoh beza mase duk hostel dlu.

sebabnye...

duk quatez ni aku takde terikat dengan ape ape peraturan!! hehe. tu yang aku suke. pastu, aku suke sebab setiap ary boley masak masak!! macam maen masak masak mse kecik kecik dlu. adakah aku yang sedang berkata kata nihh? HAHA. sila la pcaye. aku sekarang suka gilaa kot masak. ahhh, tak tau cmne nak describe feeling ni. suke sangat hidop macam ni. bila kawan nak g keje, aku dengan senang aty masak untuk dorang. pastu sblom tido pulak, mesty pk ermm esok nak makan ape ni, nak masak ape. hahhaaha. siyesss aku tak pcaye aku jdi cmni. dah ase macam layak tok kawen. ngeh ngeh. ok, stop berangan!!

currently aku stay dengan kwn aku dlu, sebab rumah dye aje yg dah ade dapur. so tumpang jela rumah dye sementara tunggu gaji. kitorang tido depan ruang tamu je skang ni, beralaskan toto je. tapi no hal la. tido lena je stiap malam. cume kadang bile dah sampai waktu nak g keje rase mcam ohh malasnye!!! lagi2 kalau time kene g keje sorang sorang. sedeyy je. macam ni la jadual seorang nurse. dulu aku pk, dah keje dah jadi nurse dah takde life. tapi sbnrnya..... hehe :) malas la nak cite panjang panjang. jejari kechikku dah penat menaip! till then, kbai peeps :)

quatezku yang sangat indah :)
aku di tingkat 14 

pemandangan dari rumah kami
subhanallah, indahnye ciptaanNya :)

suka menung di tingkap,
sambil melihat senja yg berlabuh =,=

and lastly,

Sn Fatihah is on duty :)
so plz dont disturb. hehe 

" jangan menunggu bahagia untuk bersyukur tetapi bersyukurlah maka akan lebih berbahagia "

bubbye. ")





Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment