Followers

Monday, March 12, 2012

tertinggal nset

assalamualaikum my silent readers .

yihaaaa, tetiba ari ni ase semangat nak menghupdate belog. korang sume pe khabar? sihat tak? aku alhamdulillah. maken sehat kot. wohooho. takde la. makenn rase bersemangat sbb da nak kerja da skang! yeahhh. alhamdulillah, syukur Ya Allah. sesungguhnya penantian itu satu penyiksaan, setuju tak? hee :)) insyaAllah a staff nurse gonna be soon!! yeyy! ^^


ha ni nak citer pasal aku tertinggal nset aku. bukan tertinggal kat kedai pon. naseb baek tertinggal umah kak aku jer. tak penah2 kot selame ni tertinggal nset. nampak sangat nset tu da tak penting dalam hidup aku kann?? yesss. defenitely!!! memang dah tak penting pon. dah dua ari aku idop tanpa nset. wohohoo, hebadd kan?? yess. dalam hidup mst ade satu perubahan. takkan selamanya nak berpegang pada past storyy kan. tak maju la hidup kite nanti.

nak taw sebab ape aku cakap nset tak penting ?


sebabnye, aku da takde sape2 yang special skang. hahhaha. im single mingle tingle. kekasihku suda di ambil orang. oh oh oh. takpee, ambik la nak ambik sangat kekasih aku tu. nanti esok esok kau akan rase kehilangan macam aku rase skang. nahhhh, mase tu baru kau tahu langit tu tinggi or rendah. aku prcaya pada hukum karma. soon or later, kau sendiri akan merasai situasai yang same. tunggu je saat tu. pasti seronok!!!


n buat EX aku pulak (kau tau siapa kau kan) kau telah membiarkan diri kau dirampas. bermakna kau bukan lelaki yang sejati. sebab kau tak berpegang pada janji. kau hanya ucap, tapi kau tak pernah maksudkan nye. tak baek sebenarnya kau bagi orang harapan tinggi melangit, tapi akhirnya kau buang orang tu macam sampah. takpeee sayang, its okay. kau pon pernah cakap ayat what you give, you'll eventually get it back. takpee. karma sedang berada di belakang kau sekarang. berhati-hati okeng. :P

kalau dulu, aku ase aku takley hidop tanpe nset, tp skang ni aku macam da tak perlukan nset tu lagi. eh perlu gak la, sbb nak kontek ngan mmber2 aku. tp takla 24 hours mesej dorang. ade la mesej 2,3 keping.

act, aku tak marah orang nak curang ngan aku, sbb aku bukan sape2 pon nak control hidop orang. aku cume bagi ape yang terbaek. ape yg mampu aku bg. selebihnya giliran dorang nak menilai. aku tak sempurna. semua manusia tak sempurna. tapi aku sayang diri aku, dan takkan biarkan kehidupan aku hancur kerana orang dah buad aku macam tahik. sekian. :DD
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment