Followers

Sunday, March 25, 2012

kurus

assalamualaikum bloggers ^^,

zaman dulu kala, time aku student aku sangattttt kuat makan!! HAHA. sangat okeng! uishh uishhh dashat la. dulu aku penah berangan nak dapatkan berat 45kg je. aku diet camne pon tak pernah dapat berat 45kg tu okeng! ceyttts! n dulu berat aku pernah sampai 51kg taw? sangat bulat la mase tu. oh nehi heyyy!!


nahhh, almost 3 bulan aku duk umah mula mulanya memang aku berdiet. hehe. biasa la kan, sume orang de matlamat yang nak di capai. yesss, aku pon diet la. bukan diet sangat pon. aku cuma tak minom ais je. n selalu minom air suam. mase tu boleyy la kan, sbb mase tu musim hujan. n aku hanya makan nasi sekali je sehari. gila disiplin kannn aku? n mase tu aku tak ambik air manis. HAHA. sebulan gak aku diet camtu.


sampai lah aku start keje ngan akak aku. mase tu da takley nak teruskan diet. sbb aku makan kat kedai. selalu minom ais n air manis. wahahhaha. aku keje sebulan je, pastu aku berhenti keje. tapi pas berhenti keje aku tade smbung pon diet menggila macam tak ambik air manis sume tu. aku cuma ambik nasik tapi dalam kuantiti yg siket.


n sekarang, aku macam dah terbiase. jadik tak nak makan sangat. or mungkinkah aku berdebar nak keje sampai aku tade selera nak makan?? HAHA. mungkin la kot. n sekarang berat aku masih maintain 45kg. cam ta caye je aku boley dapat 45kg tu. alhamdulillah syukurrr :)) harap lepas ni aku boleyy la kekal 45kg time da keje nanti. sbb aku ni pelik ciket taw. lau kawan kawan aku time praktikal dorang jdik kurus sbb penat keje. tapi haku makin gemOk!! HAHA. apakahhh??! =,= mungkin sbb aku penat sangat n makan ta hengat dunia. harap harap time keje nanti aku makan dalam keadaan sedar n masih berpijak bumi yang nyata. hehe. sekiannn saje. adiossss! nak kemas umah lak. chow chow ^^,


dialog ngan bestie :-

she : tehah bakpe mu kurus ngat eyhhh? sekepingg je wehh.
me : sbb aku makan HATI . haruslahh kann jdik kurus. wakaka. :P
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment