Followers

Friday, March 30, 2012

Sayang anak mama :))

assalamualaikum readersku sekalian ^^,

one more day to go!! kalau di beri pilihan rase malas je nak g Jb. huwaaaa. sape boley tulun saya?? entahla, tak tau camne nak cakap skang ni. macam macam rasa ade dalam aty aku ni. manis, tawar, pahit, masin sume ade. HAHA :) takla wey, maksud aku bdeba, takot, hepii, eksited sume aku rasa skang ni.

ohhh, mampukahhhh aku menempuhinya??

ekceli, aku sedey sangat nak tinggalkan rumah aku ni. kalo dulu aku salu je merungut, bila la nak keje? nahhhh, skanggg dah dapat macam ni lak rasanya. baru kau tahu Thah. HAHA. dlu nak sangat keje cepat cepat . sebab poket da lame da keringgg. i need money money money! wohohoo, mata duitan betul aku ni kann? yela beb, takde duet camne na hidopp? ye tak?

tapiii sekaranggg??? rase cam.... arghhhhhhh!!! entahla. cannot explainn lah . urghhhh!! ~.~

for sure im gonna miss my Shiro or Shero or baby Roro. hehee. banyakk kann nama manje kucengg aku tu. siyessly aku rase cam tak sanggup je nak tinggalkan dye. arghhh, nak nnges r camni. aku sayanggg Shiro sangat sangat. dye rapat gilaa kot ngan aku. wuwuuwu. setiap pagi dye mesty kaco aku tido. manjee sesangat ngan aku. aku pasti akan merindui Shiro. nanti mesty dye pon akan tercari cari aku ble aku da g Johor nanti. sedeyyy :) mama akan sntiasa merinduimu sayang. olways. uwaaaaa, nangesss!!!!

malam tadi, kul 3 pagi Shiro masuk bilik aku. dye kejutkan aku, agaknye dye nak berak ah kot. aku pon bangonn la bukak kan pintu. tunggu dye nak berak. padahal, last last dye g larik kat tengah padang. ceytsss! boleyyy lak dye kencinggg aku. pandaii betol anak mama ni. HAHA. aku wiso kot dye duk luar rumah malam malam. sbbnye ade kucenggg jahat, salu nak "bergomo" ngan Shiro. Shiro ni, amatlahh sangat penakuttt!!! HAHA.

bila aku pk nanti akan berpisahhh ngan family, tapi ble pikir pikir balek camne orang yang duk kat overseas tu?? hehehe, ok aku tak patot sedey. alaa, nak g Johor je pon. dekatt je tu kan, dalam semenanjung je pon. okay, aku harussss bersemangattt. harusss!!! dan aku harusss
kuat. yeahhhh!!

tengokk dye lentokkk!
alahaii, manje nye anak mama ni. 
aku akan rinduuu nak pelukk cium dye for suree!! yepp.


**welcome myself to the new life** insyaAllah my life will be great than before n will be much much better after this dengan izinNya. semoga aku tidak lupa diri, tak lupa parents, keluarga n tak lupa semuaaa kengkawan yg da banyak bg support . love u all damn much . tengkiuuu for always stayed beside me thru my ups an down . tq . semoga kamu semua dirahmatiNya :))
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment