Followers

Wednesday, March 21, 2012

penantian itu satu penyiksaan

okayyy, skanggg aku memang takde mood sangat nak hupdate belog. aduss! lame gila dah tak hupdate kan!! padahal menghadap lappy ni 24 jam kot. ngeh ngehh. kemalasan menghupdate belogg semaken melanda diriku. apekahhh? inikah petanda belog ini akan di delete tak lama lagi?? hee =.= tettt! entahla.

ok akhirrrnya telahhh tamat satu penyiksaan yang tak tertanggung ni.

eceh, ayat tak ley blah. dah lamee kot penyiksaan itu tamat ekceli, tapi baru sekaranggg aku nak gempar gempurkannn kat belog. heee. sbb aku malas nak menaip. siyessss malas amat!

sekarang ade satu lagi penantian. ohhh tidakk!


12 APRIL 2012 . denggggggg!!


dimanakah nasib aku nanti? dimanakah aku bakal dicampak nanti? ohmaiiiii, takotttnye ase. JOHOR tu agak besarrr kot, daerah mane entah aku bakal diami nanti. jadi oranggg Johor la aku pasni. huehueheheh. jadikk orang johor adakah bermakna jumpe jodoh ngan orang johor? denggggg!!! tetttt, hahhahaha. jaoh kot johor tu. tak balekk kampung la nanti lau **encik suami** orang johor. adesss, tak boley jadi ni. hee =.=

erm, sekaranggg ni kepale otakk aku duk serabut. banyakk mende lagi kot belom buat. belom settle. hahaha. tapi aku ni masih rilex rilex je lagi. ape nak jadi la aku nih kan. nanti mula la kelam kabut, tertinggal barang itu ini. bajetttt dekatttt je nak hantar barangg aku tu. **aku patot sedar diri** aku bukan lagi macam zaman student, belajar kat kelantan je! 15 minit je nak g kolej. wahahahha. nahhhh, sekarang?? almost 12hour kot nak sampai JB. jaohh amat kan? uwaaa. (: tapi ape ape pon aku sangat bersyukurrrr sebab aku dapat kat semenanjung je. kawan aku ade yang dapat sabah n serawak. tidakkah aku ptot bersyukur?? semestyy nye la harusss! okay!

okay, aku malas dah nak bebel panjang lebar ag. nanti aku rajen aku bebel ag okay.


things to do :-
- nak bukak kwsp
- nak beli barang2 nak g posting
- ambik baju uniform
- nak ambik gmba pasport pakai uniform
- nak g cop n sain borang aku janji
- nak packing barang (ape pon xpacking lagi) 
- persediaan jiwa raga fizikal dan mentallll . grrrrrrr (:

mode : takotttt nak keje!


alhamdulillah, SN Fatihah gonna be :) doakan saya ^^,

kbaii peeps. 






Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment