Followers

Friday, September 2, 2011

yeay! i've got free header!!

assalamualaikum cemua.

just now, aku baru je dapat header baru!! yeay! sukenye. header ni dari insan yang cukup istimewa buat aku iaitu cik hati berwarna warnimekaseh effa cayunk! tihah suke ngan header tu. haha. ase cam malu jer. effa ag expert dah skang mengodam belog ni. fuhh, hebat ah. jap je an blaja. tihah pulak tak reti sangat nak wat header tomey tomey! memang fail la bab bab header ni.

erm, ni tak tau nak balas dengan ape. boleh ucap mekasey jer bebanyak! len kali boleh mintak tulun watkan ag. hehe. melampau la pulak an. gurau je la. ni header aku yg lama. yang aku gune skang header free dari cik effa! ohh terharu asenye de orang sudi buatkan header tok aku. jasamu dikenang effa!




ni haa header lame. simple je kan. yang baru tu nampak ceria ciket. hehe. sekian saje, bubbye! aku nak g kemas baju. malam ni kene balek kolej dah. :(
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment