Followers

Wednesday, September 14, 2011

our beautiful day!!

assalamualaikum bloggers.

hye ladies, hye gentleman!! ohh akhirnye dapat jugak aku on9 setelah sekian lame menyepikan diri. menyepi la sbb bb gua kene potong! ni dah bya semalam boleh la gua selalu mengupdate blog dengan cerita cerita indah! hehe. like what im said before, my plan to meet my dearest bestie suda sukses dengan jayanye! oyeahhhh! gembira nye ase hati ni. tak ley nak gambarkan ngan kate kate. sungguh indahh sangat perasaan tuh. ase mcm da taknak berpisahhh ag da!


sblom jumpe aku ade msg2 ngan citah. aku cakap kat die, aku ase neves sangat nak jumpe die! HAHA. macam nak g jumpe bf la pulak kan. ciap ase neves neves bagai ag. ha la, mane tak neves! dah staon kot tak jumpe. rindu tu dah ase tak tertanggung ag da. ble sampai ganu, citah datang pick up aku. then pastu g marang pickup arinah n dilah. pas maghrib bawu kitorang betolak g cari hotel. one night stand!! HEHE. bukan one night je, lau boleh nak stay same2 sampai bila2 pon. ekceli bukan kitorang stay hotel, at last resort yang menjadi pilihan. hehe. resort intan ape ntah name die. chomeyyy! btol2 tepi pantai. engat nak g lepak lepak kat pantai tapi cuaca tak mengizinkan sbb malam tu hujan! pas makan2 kitorang terus balek resort n tok sesi luahan hati dan perasaan!! HAHA.


malam tu, ingat nak borak borak je sampai pagi. tapi, sbb masing masing leteyy dalam kul 2am cmtuh kitorang cemua dah tido. tapi, siyesss rindu sangat waktu tu. ase teringin nak sekolah balek. duk same2, makan same2, maen same2, tido pon same2!! kan best lau dapat keje same2 gak. aku ngan arinah de peluang kot nak keje satu hospital, citah pon keje kat hospital. tapi dilah??? die budak engy! tak masokk geng la. HAHA. tapi, takpe la wpon tak bersama ag skung, cinta kami tiada luput waktunye!! indahhh nye ucap kate cinta kat bestie. sbb ikatan cinta dan persahabatan kami tiada berpenghujungnye. semoga kami akan kekal bersahabat di dunia dan juga akhirat kelak. insyaAllah. sayang dan cinta mereka sangat2!


keesokan harinye, kami pegi beraye umah mak sedare arinah. pas makan free, kami balek resort n checkout kul 11.30am. pastuh kami tiada arah tujuan. tak tau nak pegi mane. HAHA. akhirnye, kami pegi TER. tapi malangnye, TER tak bukak pon! engat boley la maen bowling! tapi alang alang dah ade kat sane, kami pon bergambar jela. nak wat pe ag kan. pastu kitowang pon melepak je dekat GIANT. pas melepak g karok jap tok lepaskan perasaan. pastu, kitowang drive thru MC D then ctah hantar aku n dilah pegi bas stand. tak sanggup asenye nak berpisah mase tuh. mcm jap je mase berlalu. xpuass ag nak manje2, stoly moly, jalan2!! ohhh, cedeynye time nak berpisah tu. pas peluk cium dorang, aku pon naek bas dengan ase sebakk. arap jodoh pertemuan kami akan ade ag psnih. can't wait to see them again!

dilah yg kiut miut ngan matenye yg boolat!!



dulu, kini dan selamanye!!
yeahhhh

yg chomey sebelah aku ni ctah namenye!!


arinah, dilah, dan gua!! hehe


Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment