Followers

Thursday, September 1, 2011

bufday party!

assalamualaikum readers.

hye cemua. mesti korang tengah cibuk beraye ag kan arini. aku duk umah je. malas dah nak g jenjln. semalam seharian aku penat tolong akak aku prepare tok bufday party anak die. best sangat sbb cemua family ade. cume mami aku datang jap je umah kak aku tuh. die terpakse balek umah sbb ade tetamu nak datang. aku sehari sblom bufday tu aku memang da tido umah akak aku da pon.

nak tau kitorang masak ape? ha, kite masak 3 jenis makanan tau! mee kari. mee hoon. n laksa penang. tapi laksa penang tu yang paling laku. paling cepat habes. aku pulak yang plek. time tengah masak bukan maen ag ase lapa gle. ble sume dah siap xase pulak nak makan. haih!! lau salu mcm ni memang bagos la kan. t senang ciket aku kurus. HEHE. aku tak kesah pon ekceli. nak kurus ke, nak gemok ke. yang pasti lau aku ase nak makan pape aku makan je! malas la nak diet diet ni. takde maknenye kan.

aritu kan, before raye aku ngan akak aku dah berpakat tau. konon konon nak pakai baju cotton time raye ke 2. tup tup baju raye aku tak siap. memang menyakitkan aty la dengan tukang jahit tuh. dah lame kot aku hantar baju tu kat die. geram betol ase. jadi aku pon pinjam je baju akak aku. sebab aku nak jugak pakai kaen cotton! hehe. naseb muat je baju akak aku tuh. kitorang same besa je kot. tapi akak aku tu dah de anak 3 orang da pon. still menten ag tau! okay, aku malas nak cerita panjang panjag. moh tengok gambar bufday party anak buah aku!



tu ade puding koktail. tapi aku xdan rse pon puding tu.
rugi pulak ase tak makan. dah habes kot puding ni





tu yang kai baju pink tu la bufday girl!!


my big family!! hehe. meriah je ase

ramai yg cakap muka aku ngan akak aku yg sorang ni same!
same ke? mcm tak same pon! akak aku ni de lesung pipit!
sume ade lesung pipit! aku je yg takde! yess! bangge sbb laen dr yg laen. haha


ni family abang aku yg sulong!

ni family akak aku yg ke 3.

ni mesti la aku ngan adek aku! hehe

adek, akak n anak2 buah!

kami 4 beradik! yeahhh.


okay, sekian saje.  bubbye cemua =)







Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment