Followers

Sunday, September 4, 2011

kelaparan!!

assalamualaikum bloggers.

hye cemua. cemalam kan, kat kolej gua ni satu kedai pon tak bukak!! ohhhmaiiii. geramnye ase. naseb baek gua n the rumates ade bawak bekal kueh raye dari umah. so, setakat nak alas perot tu boleh la kan. pas balek kelas, kitorang pon berpakat nak makan kat luar.

bajet nak g pasar malam kat kuala besut je. tapi alang alang dah terlebih isi minyak kereta, kitorang pon terus g jerteh! HAHA. saje je nak menghabeskan duet yang ade seciput tuhh! btolak dari kolej kul 6 ptg. kul 10.30 malam baru kitorang balek.

kebetulan pergi jerteh, aku pon terus g beli tiket bas untuk ke kuala t'ganu hari khamis ni. insyaAllah. semoga segala perancangan kami diberkati olehNYA. amenn. tak saba sangat nak jumpe bestie bestie gua tuh nanti.

aku yg macam mak orang! HAHA.
biar la, de aku kesah??



sempat ag snap pic sblom g makan. hihi. comel kan bunge bunge tuh!!
ni dekat area bandar jerteh. ase macam dah lame kot aku tak g jerteh ni.
tak tau pon de kewujudan bunge bunge ni cemua. hehe.
ekceli, entry ni nak tunjukkan bunge yang tomeyy ni je! HAHA
sekian saje, bui bui =)


Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment