Followers

Saturday, May 21, 2011

GiveAway Pe-Patung "akuhanyasatu" : echaRirie

assalamualaikum readers =)

Dengan rasa BANGGA aku umum kan bahawa aku nak join GA malam nih.
hueh2. ni GA yg PERTAMA tau dalam hidup aku. hahha. sebelum ni memang xpenah join mne2 GA pon ag. ni 1st time nak cuba. harap2 i can be the lucky one. hopefully. hehe

sape nak join GA di atas sila klik sini


oleh sebab aku TERsangat bosan malam nih. n memang xde keje pon nak dibuat. so aku decide nak sertai GA dari blog akuhanyasatu.blogspot.com. blogger ni blogger sabahan tau. nama tuan blog tu ialah sis Echa. 


semua syarat2 nya aku dah ikot. senang saja bha. syarat2 nye TERsangatlah simple. tu yang aku ase macam berminat untuk join. hehe. ha, the winner akan dapat hadiah papatung @ nama penuhnya patung patung dr tuan empunya blog. sape ase berminat sila2 join ramai2 k. ag ramai ag meriah. last but but not least sy mesti tag 3 orang blogger. 

sy tag mereka :)



tarikh untuk join 20 MAY 2011 - 11 JUNE 2011
lama kan? tapi baik buat cepat-cepat. jangan tangguh2 yer kawan2.
gud luck semua =) semoga aku leh menang. bhahaha. 






Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

2 comments:

Echa said...

Thank You adk syg sbb join GA akk..
Appreciate sgt2..hehe
GoodLuck ea.. !

Missy Fatihah said...

welkem dearly sis...
mekaseh taw =)

Post a Comment