Followers

Sunday, January 30, 2011

DAY 2 @ PSYCHIATRIC WARD

assalamualaikum bloggers!

baru masuk 2nd day kat PSY pale aku suda pening! hahaha. pening sbb aku rse aku kurang sihat skit kot lately nih. aku dpt sore throat, batuk, n bdn rse mcm nk demam je. tapi, disebbkan kerja punya pasal aku kena gagahi jgk badan aku ni. huhu. mcm ni la lau dh jadik nurse. demi nak jge pesakit, wpon aku sendiri yg rse sakit tp wat2 tak tahu jela. sakit skit je pon. hehe. aku kne kuat la. lau aku sendiri yg lembik cane nak jge semua patien aku tuhh?? betul tak?

korang semua tahu tak, pagi2 ag mse aku masuk keje tadi aku dh kena wat senaman ngn patient2 PSY aku. hari ni aku duk kat ward yg agak chronic dr semalam kot. diorang kene kurung dlm pintu yg berpagar. sangat kesian. huhu. dengan kai uniform nye, aku wat la senaman ngn diorang. yang klakarnye, patient kat ward ni lagi hyper active la. time ktorang suruh tunjukkan bakat, fuhhh. masing2 semuanya nk nyanyi je. tapi serius wei diorang pandai nyanyi. suara pon bleh tahan. feeling habis diorang nyanyi. jakun jap aku nengok tadi. haha. xcye? korang tengok la sendri ea. bukan untuk memalukan tapi hanya untuk share bakat diorang ngn bloggers semua :)

best kan die nyanyi. aku sangat terhibur mse tuhh.
tapi video ni pendek jela. xleh rakam panjang2.
biar aku simpan moment ni dlm ingatan aku je. hehe
sayang patient aku semua ketat2! ngeeee :)

ade stu ag kisah, time perkenalkan diri tadi, ade sorang patient tuh cakap,
SAYA ORANG GILA. NAMA SAYA OSAMA BIN LADIN.
huahahaha. mau aku tak tergelak besa td. haduihh, kelakar betol la patient aku tu kan.ade banyak ag cter yang aku nk share ngn korang semua. tapi aku tak larat la nk nulis panjang2. aku update esok plak kayh. tunggu cter day 3 sampai day 5 taw! 

till then, papai semua.

salam sayang,
cik tehah








Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment