Followers

Friday, February 25, 2011

just a short update :)

don't be too confident
 when someone tells you
HE/SHE likes you
the real question is....
"UNTIL WHEN??"

because like seasons
"PEOPLE CHANGE"

aku berharap bunga2 cinta dan sayang yg mekar di dalam hati ini 
tidak akan pernah berubah untuk dirinya.
 namun, gagahkah aku untuk mempertahankan perasaan itu??  
aku sendiri tidak pasti
aku hanya mampu berdoa
semoga Allah akan menumbuhkan rasa yang sama di dlm hatimu kelak :)



pehal ngn aku ni ha? dah la lme x mengupdate belog. tup tup kuar ngn entry yang jiwang bagai. LOLS!! entah hangin hape yg aku dapat malam nih. bukan xmau share cter yang indah2. hehe. name je indah fatihah. tapi story xde pon yg indah2! haduii, aku kene tukar name kot pasnih. hurm, actually skang ni aku baru jer habis bercuti. esok aku dah kene balik kolej dah. uwaaaaa!!! ok xsdey pon. haha. aku suka gak ble dapat balik kolej nihh.
bila kat rumah aku rase mcm tataw nak watpe. uwarghhh sangat bosan derr. aku boley cakap macam nihh sebabnye rumah ngn kolej aku tu dekat je pon. setiap minggu aku boley balik. haha. ok xlawak! kalau aku duk jaoh mau aku xhomesick! mesti ble time duk rumah rasa macam, owhhh cepatnye masa berlalu. tapi, alhamdulillah la kan sbb rezeki aku dapat stay dekat ngn family. nnti keje besok tataw la kan dapat katner. tapi, mane2 pon aku dapat aku akan terima je dengan redho. hehe. insyaAllah pasni aku akan jadi lebey rajin untuk mengupdate belog aku nih. ngehehe. sekian saja untuk malam ni.

with love,
cik thah :)











Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment