Followers

Friday, February 4, 2011

DAY 5 @ PSYCHIATRIC WARD

assalamualaikum bloggers! 

haluu semua, salam hari jumaat. sory sebab hari nihh aku baru nak mengUPDATE day 5 ( hari terakhir ) dekat PSY ward. now im currently at my home sempena cuti tahun baru cina. tu pon sekejap je aku aku cuti. 2 hari je pon. haha. takpee la yang penting aku dapat gak merasa cuti. petang kang, mami aku akan hantar aku g Machang dah. kene sambung posting aku kat hospital Machang plak selama 2 minggu. lepas tu, aku ade cuti midsem seminggu! yeay! xsaba nak tunggu cuti midsem aku sebb aku dah ade plan baik punyer. ha, korang xley tahu la pe plan aku tuhh. biarlah rahsia! yawww. hehe.

hari terakhir aku kat PSY ward, agak menyeronokkan la sebab kami de buat aktiviti skit ngn diorang. kami buat aktiviti dengan ward E (iaitu ward yg dah stable). patient2 kat situ dah boleh tolenrate dah. tapi diorang masih kena buat terapi setiap hari sebagai pemulihan. antara aktiviti yang ktorang buat hari tu ialah main kotak beracun. sangat enjoy la wehh. aku xjoin sebb aku bahagian teknikal. kena jge tang music je. hehe. bdk nursing Masterskill pon join skali gak mse tuh. grup diorang semuanya boys. kami plak semuanya gurl2. hehe. ade sorang pakcik tuh kan sangat hyper active la aku nengok. pantang dengar lagu je naik hangin terus nak joget! haha. ape lagi, aku terus r layan angin die tuh dengang memasang lagu2 hindustan. pheww! joget habis r pakcik tuh. mcm comel je sebab die kecik. sgt kiut la aku nengok. suke3! hehe. ade gak yang kena nyanyi. ade yang kena melakonkan watak P-Ramlee dalam filem madu tiga. keje aku memerhati diorang n tgelak besa je mse tuhh.  aktiviti len yg kami buat ialah joget poco2 n chiken dance. aku xreti weh joget poco2 nihh. aku pndai joget chiken dance je. huahuahua. sesape nak join aku joget chiken dance, sila2. sape joget paling kiut dapat hadiah gula2 dr aku. ngee:) aku memang de video2 mase aktiviti hari tuh. tapi rse mcm terlalu public la nk kongci kat sni. biarla aku simpan je semua tuh ea. bukan xmo kongsi tapi aku rse ianya terlalu privasi bagi pesakit2 aku. sori tau. serius aku sangat hepi dapat pengalaman yang super duper best mcm nihh. aku bersyukur sbb aku tahu tak semua org dapat rasa pe yang aku dapat skang. syukur Ya Allah. lepas buat aktiviti tuhh semua kami ade bagi cenderahati skit kat pesakit2 kami sebagai tanda terima kasih sebb diorang sudi bekerjasama menjayakan aktiviti pada hari tersebut. jutaan terima kasih jugak buat encik yang menjaga kami (Ayah Ku n Ayah Mat). mekasih jugak buat doc kat situ sbb bnyak share cerita yg giler2 ngn kami. hehe. mmg aku akan ingat semua cter tuh smpi ble2 pon. sekian saje untuk hari nih. salam'alaik :)


salam syg,
cik tehah

Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment