Followers

Saturday, January 12, 2013

hilang sabar!!!

hye guys, assalamualaikum

sekarang aku tengah keje malam. yeahhh, Sn Fatihah is on nite duty!! nak tido xrase mengantok lagi. dengan patient nye buat hal asik duk melalak memekik je dari tadi. kangggg ade je aku bagi penampor sulong sebijik. kih3, saje je la. aku malas n takde mud nak belasah patient malam2 cenggini, biorla dye nak bising pon. (ayat macam jahat je kan) HAHAHA, pliz dun imagine :) xkan dapat imagine punya . hanya kami2 yang tahu situasi sebenarnya mcm mane :P tettttt !!

eh eh, sejak bila aku yang ayu dah bertuka jadik ganas ni?? kui3, entahhla. sejak keje sini kot. aku yang tak garang ni terpaksa wat2 garang. kadang TERgarang dengan sendiri pon ade jugak. kui3, nasib la patient sape suruh degil sangat, kangg misi dah hilang sabar!!

sebenornye kan, bukan nak cakap aku dah ilang sabar sbb jaga patient!! bukannn!!

tapi, sebab belog ni. aku rupanye dah takde skill nk edit godek2 belog aku. huwaaaaaaa :(

sadisssnye la. tulaaaa, lama sangat tinggal belog ni, skill kau dah ke laut dah!! demmm!

hurmmm, nak edit pon rase mcm malas giler n eishhhhh tak sabor kalau mende tu lambat je nak jadik. mungkin mud tengah nak marah kat patient yang tengah bising kot sekarang. plus line internet yang lembap giler bila dekat quartez, so tak payah berangan nak edit sangatla kan. kat wad aku ni laju siket sb sini takde orang online, jadi line tak busy sangat. tapiiii, still aku rase takde kesabarann!!!

actually kan, aku nak update pasal azam baru aku tahun ni. nanti aku wat entry laen okayy. tak cun kalau campur aduk. aku nak try edit belog jap, nanti kalau mata ni boleh tahan aku try wat entry azam baru. tungguuu okayy!! :)

*pakwe aku cakap, takboleh cakap bye2, dye suruh cakap jumpe lagi. oriteee jumpe lagi korang :)
Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment