Followers

Tuesday, January 15, 2013

sembang petang

hye and assalamualaikum

now, me currently staying at home sweet home!!
dah 2 hari sebenarnya aku kat rumah, lepas keje malam haritu aku terus balek kampung dapat cuty seminggu! penatt kowt duk dalam bas 11jam. dah la basnya buruk gler, tapi aku takde pilihan laen, nak tak nak terpaksa ambik bas yang satu tu, sbb bas tu je yang ade time pagi. bas laen sume waktu malam. 

now, kat rumah aku tade wat ape2 pon. malam2 aku tengok tv. siang pulak habiskan masa dengan family aku. siang + malam, maen dengan kucing aku. kui3. bosann? ermm, agakla. tapi sokeyy! dah lama aku tak balek, jadik aku mesty make use of the time to the fullest!!

(dekat jb lagi bosan kot, terperap dalam bilik duapuluhempat jam!)

aku stay kat rumah sampi 18hb ni je, then aku gerak g kl dengan kawan aku yang duk satu kampung. kebetulan dye nak balek kl 18hb, so dye ajak aku g sane skali. esoknya, aku nak pergi rumah mum-in-law-to-be!! keh3, harapnya, begitulah :)

masuk kali ni dah 2x aku pergi rumah dye. time 1st time pergi huhhh berdebo jangan cakap! macam nak tercabut jantung aku ni. tapi, bile mak dye layan and borak dengan aku non-stop, gugup tu sendirinya hilang. alhamdulillah, akhirnya dye approve aku dekat parents dye. and itu adalah bende yang paling membahagiakan aku:) 

*wpon kami masih belum ade pape ikatan, harap hubungan ini kekal dan direstui hingga ke akhirnya. insyaAllah <3 . so, jumpe lagi if aku rajin menaip! chow :)





Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment