Followers

Friday, January 11, 2013

salah saya

assalamualaikum

hye kalian, dah dekat setahun kot aku tak update belog ni . haihh, wat malu je ade belog tapi malas nak update, kann? baek delete jelaa. nak delete, tapi sayang!!! belog ni ade seribu satu kenangan buat aku :)

actually, entry aku kali ni khas untuk seseorang. seseorang yang pernah rapat sangat dengan aku. and aku harap dye sudi baca if dye ade jenguk belog aku ni.

first of all, aku mintak maaf sbb dah remove dye dari fb aku . dye tade salah pape pon kat aku. tapi aku cuma ralat, ralat sbb dulu aku pernah kongsi duka dengan dye. pernah kongsi kesakitan yang sama. tapi kini entah mcm mane aku kembali lagi dengan bf aku sekarang ni. kalau nak cakap aku tak rase pape, tipu la kan. memang aku rasa bersalah. tapi entahla, panjang ceritanya. mungkin cerita aku ni boleh dibuat novel cinta kot! hikkss

aku bukanla jenis yang hanya carik orang tu untuk kesenangan aku je. tak, aku bukan jenis yang mcm tu. aku masih lagi anggap dye sebagai kawan aku. aku ade tegur dye time aku kawan dgn dye kat fb. tapi, dye mcm nak larikan diri dari aku je. then aku rase, aku tak patot tayangkan kisah aku dengan bf aku sekarang kat dye, sbb aku tahu ape rase dye sbb aku jugak perempuan. walau dye dah move on mcm mane pon, mesty ade jugak terase wpon siket.

so, entry aku kali ni, aku betul2 nak wat offically mintak maaf kat dye. aku banyak salah dengan dye. tapi seriusly aku tak penah kutuk or burukkan dye pon. mungkin pernah menyakiti, tapi burukkan dye tu jaoh sekali. bagi aku dye adalah kawan yang sangat baik yang pernah aku jumpe. dan aku sangat bersyukur sbb pernah kenal dgn dye.

dye tahu dye tu sape . seriusly teha mintak maaf. 



Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment