Followers

Friday, April 29, 2011

oh exam lagi..

assalamualaikum bloggers

hye guys, korang dah tido tak?? hurm, seriusly aku sangat bosan lah. final exam dah tak lme ag dah, tapi tapi mood stdy tak jugak datang. aduyaii. sape yang curik mood stdy aku tuh sila pulangkan balik!!! cepat, dengan segera! huhu. nota pon xtahu kemana hilangnya. cane nak stdy nih. hmm, adakah jiwa aku masih lagi kacau skang nih? mungkin masih ade kot skit2. skit2 jela kan. aku rse aku dah ok kot skang. cuma kadang2 tuh ade gak teringat kat die. i'll try my hard to forget him. insyaAllah, semoga Allah berikan aku kekuatan untuk melupakan segala2nya tentang die. 


thanx tok rumate aku yg salu wat aku rse hepi gler. setiap hari, bilik salu jer meriah ngn gelak tawe korang! mekaseh. mekaseh jannah, piza n fara! sayang korang cemua ketat2! muah muah. mekaseh jugak wat EA (my new pwen) sebab salu gak kongsi n dengar cter2 aku. mekaseh taw! 


soal cinta dan perasaan aku xde pk ag skang ni. letak tepi dlu lah kan benda2 tuh semua. wpon kawan2 aku most of them semuanya kapel, aku xde nye nak jelez kat diorang. ok, tipula lau aku xjelez langsung! memang aku jelez. ag2 bf diorang tersangatlah sweet n caring pasal diorang. hurm, sape yang xnak bf yang cenggitu kan? 


sekarang ni, frankly said memang aku rse agak kesunyian. tapi, aku harus biasakan diri aku dengan situasi yang baru ni. nanti lme2 aku terbiasa la kan. takpe la, kawan2 aku ade bf tok luah segala n berkongsi suka duka mereka. dan aku pon ade Allah tok berkongsi dan mengadu segala2nya. mendekatkan diri dengan-NYA membuatkan aku rse lebih tenang. syukur alhamdulillah. semoga hari esok lebih baik dari semalam. dan semoga esok aku lebih bersemangat tok stdy. amin. korang mesti aminkan tok aku gak taw! amenn =)
selamat malam kawan2, selamat malam bloggers! have a nice dream yeah. salam'alaik.






Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

2 comments:

Anonymous said...

aku pon exam gop!!!
esok dh aku exam,
p leh gi komen blog mu, ahaha ;D

Missy Fatihah said...

sit!! welcome to my belog lah syg.
ye r. aku pon sme wpon exm luse still xsdor diri nak berblogging ag. hee. nways gud luck 4 ur final exm k. wat molek2 aw.

Post a Comment