Followers

Monday, June 4, 2012

home sweet home ~ day 1

assalamualaikum guys :)

hey, happy monday to all bloggers. and selamat menduduki final exam jugak buat semua student yang dah start final exam arini :)) wish u guys best of luck :P hehe. gua sangat bahagia sebab zaman exam exam gua dah berakhir! manyak syokk maaa :) tak payah pening pening and neves bagai nak hadapi exam lagi.

okayy, right now me currently stayed at home :) wow, yeppiyeppi. aritu, naek bas dari JB - Kuala Besut @ 9.30am. almost 11 hours aku dalam bus. and guest what? that's is my new experience perhaps. sblom nie tak penah berjaohan dari family. hehehe. and alhamdulillah, Allah permudahkan perjalanan aku kat tempat baru :)

and hey guys, bila dah balek rumah for sure la aku pergi jalan jalan. and for sure KbMol menjadi pilihan hati tok sopping!! muahahhaa :P rinduuuu siot nak sopping kat KbMol ni. actually takde la aku sopping sangat pon. aku sempat grab handbag je sebijik tok aku :)) bila dah keje, pegang duet sendiri baru kaw tau sayang duet!! HAHA :P seriusly guys, kadang nak belikan sumthing tok diri sendiri pon pk ag, eh it is worth it?? lau tak penting ok, postpone dulu la. hehehe. komitmen komitmen! haiya, serabut kepale maaaa !


here is untold stories behind the pics

me and adek :)

dalam kete, sempat lagi bergamba :P







kat kedai kaen Jakel :P



and 
last destination

TuttiFruity :P






the end :)



Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

1 comment:

Outbound di malang said...

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya!

Post a Comment