Followers

Friday, November 26, 2010

HUJAN!

Assalamualaikum.
SEMALAM dah berakhirnye posting dekat Klinik Cherang Ruku yg *sgt besttt tu*
kami  bertolak semula ke Hos Pasir Mas menaiki kereta CIK Bilah. tengss Cik Bilah sbb bg ktowang tumpang kete ko. jasamu xkan dilupakan. hohohohoo. 
Sesampainya kami kat pasir mas, kami sgt la kepenatan... adusss. kne angkot barang2 smpai ting. 3!!! uwaaa. uwaaa.. :(

lepas angkot barang2 tuhh smua, kmi pon kemas la bilik. BERHABUK!!! FUHHH.
pelik betol, cane bdk2 senior leh duk kat blik mcm tuh... adoyai :( 
setelah bertungkus lumus dgn tekun nye, then everything is settled! yeay!!!! sukeeenyee :)
bila malam tiba, hape lagi... aku rasa LAPAR la... for sure!!! dh la penat kan, xmkn plak tuhh.
ermm, tgh aku rehat2 tiba2 kwn aku cik hafiza col aku~

cik pizaa: helo,paten. mu duk katner ooo?
aku : aku duk dlm bilik r.
cik pizaa: haa? kt mne?xdngar rrrr.
aku: dngan suara yg lantang, aku DUK LAM BILIK LAAA!!!
 *tupppp. letak fon*!

cik pizaa : paten. jenguk kat tingkap jappp.
hahhahahaha.


bongekk gler. suara aku leh dngar smpai kat dataran kat bawah...
kuat sngt ke suara aku nihh??? ermmm...
betapa excited nyee aku leh jumpe ngn cik pizaa tuh.
die tu rum8 aku..dh 4minggu xjumpe. rindu! huuhu

sorii. skang baru masok topik senanye. heeee. kat luar sne tuhh HUJAN! pewot aku dh maen muzik rock nih. lapar gler.. then, aku pon g la mkn same2 nan asma. setelah meredah hujan, akhirnye aku smpai kar sebuah kedai mkn yg agak jaoh dr kuaters kami. huhh! agak penat berjalan kaki. aku pon oder la makan. **bihun tomyam 1. xnk mkn nasik, sbb nk diet! haahaa
bila smpai jer bihun tomyam tuh,,, kau dgn semangat nyee nk mkn.. bila dh rasa tomyam tu..
aiyakkkk.... PEDASSSSSSS nk mamp!!!!  haih. makcik ni nk bunuh aku ker haperr...geram btol aku mse tuhh hnye Tuhan jer yg taw.. sabar cik paten sabar je... huhu. pewot aku yg dh saket sbb lapar td br+++ la saket mkn mknn yg pedass.. pe la nasib aku.. tkpee la, sabar jer... sbb xpuas ati, aku pon tapau la mkn roti canai plak...wakakkakakaka. diet la sgt kan, hamekk ko!!!!

moral of da story :: lau da lapar sgt, jgn pk nk diet2 ag.. nnti kene mcm haku nihh.. ekekeeke :) dats ol fer today. esok aku update lagi kayh. xoxo ♥♥♥ bye.



Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment