Followers

Thursday, November 6, 2014

survey yang memeningkan!

Assalamualaikum bloggers

Hai bila keje malam je update belog. Sebab nya bila keje malam takde mende nak buat. So nak elak mata ni dari mengantok, time ni jelah ade peluang nak update belog! yeay! Sebab sekarang dah langsung tak online guna lappy. Nak update belog guna fon ni macam leceh siket, tak suka la.

Ok, nak cakap pasal survey mervey nih. Siyess dah muakkkk! Haha. Tp alhamdulillah aku dah settlekan beberapa perkara ni. Hihi :)

Mua untuk akad nikah - done booked
Mua untuk sanding - done booked
Photographer - done booked

Yeayyyy! alhamdulillah. dah2, taknak lagi survey mua dengan photog ni. Rasa nak termuntah dah aku. Hmm, tapi pelamin still masih pening nak yang macam mana, nak book kat mana, hmmmmmm
still kene survey2 lagi. huwaaaaaaa malasnyaaa buat keje survey2 ni. Tema pun tak tahu nak yang macam mana. kuikukuikui. Aku tak kesah lah tema ape pun, yang penting pelamin tu besa dan cantik. Baju nya pulak warna pastel and sesuai dengan aku and design tu yang penting! 

For now, still rasa lega sebab dah booked 3 bnde yang paling penting tu. Fuhhhh legaaaaa sangat! Aku nak prepare slow2. Hope smua will be smooth as planned, insyaAllah. Takat ini jelah dulu. Dah malas nak menaip. bubbye semua :)

Thank you for reading this entry :)) iloveyousomuch ♥ =)

No comments:

Post a Comment